Low budget synth voor electro (mfb of ms2000?)

R-ond boss Dr110 is een analoog drummachientje, een van de laatste analoge rolandjes...qua sound een beetje tussen een TR606 en CR8000, heel leuk bakje

dr110a.jpg

Zoals Smackos het al schreef ... Ik heb de DR110 zoals hierboven afgebeeld. Tof machientje en spotgoedkoop. Gear moet niet altijd teveel kosten hé :D Greetz, Pfr.

ik zou de ms2000 links laten liggen en gaan voor die MFB II, hoe meer ik ervan hoor hoe meer ik mijzelf de vraag stel 'synth of reisje'. Je hebt een analoge synth, met een retevet geluid (of althans toch de mogelijkheid om het retevet te krijgen), veel knopjes (tweaukeuh) EN een sequencer, ik vind het altijd een dubbele plus als er een sequencer opzit...

als ik nog eens een synth koop (want ik ben nu voldaan qua gear) dan is het die MFB II, ik zou er niet aan twijfelen en tweedehands gaan ze rap van de hand denk ik...

Origineel geplaatst door Foetus
ik zou de ms2000 links laten liggen en gaan voor die MFB II, hoe meer ik ervan hoor hoe meer ik mijzelf de vraag stel 'synth of reisje'. Je hebt een analoge synth, met een retevet geluid (of althans toch de mogelijkheid om het retevet te krijgen), veel knopjes (tweaukeuh) EN een sequencer, ik vind het altijd een dubbele plus als er een sequencer opzit...

als ik nog eens een synth koop (want ik ben nu voldaan qua gear) dan is het die MFB II, ik zou er niet aan twijfelen en tweedehands gaan ze rap van de hand denk ik...

ms 2k toch best breed tof bakkie ...meent eg!
meerdere ingangen ,....ook seq bets uitgebreid

@smack toen ikt terug las ...oja....
ik heb de dr110 ook nog ...uit elkaar by een vreind

aan topicstarter er zijn wel wat mod,s te vinden mbt sync
sound mods ook opt net !
idd leuk bakske met een [schhynt] mega klap
:{

Origineel geplaatst door R-ond
ms 2k toch best breed tof bakkie ...meent eg!
meerdere ingangen ,....ook seq bets uitgebreid

ja, de ms2000 is best breed enzo maar persoonlijk paste hij niet tussen de rest... de virus doet het beter.

maja, smaken enzo... toch, MFB II, al tal van dingen gehoord, echt leuke bak denk ik, mss voor het najaar (weer extra cash!!)

een ms-2000 kicked ass.
'k heb er zelf geen maar 1tje in leen gehad van een kameraad, en eigenlijk is't toch een workhorse.
okay t'is va ( bij mijn weten =p )
maar heeft een goed geluid, genoeg mogelijkheden en een mod sequencer.
bi-timbraal, dus je kan een 16 step sequence op de ene zetten en met de andere eender wat doen.
zit ook een audio in op.
fx , tempo-sync
stevige allrounder voor het geld.
plus als ie kapot gaat kan ie nog gemaakt worden.
& t'is een makkelijke synth, geen uitgebreide kennis nodig om 't maximale potentieel te behalen.

hangt er wel vanaf wa wa je ermee wilt doen.
voor kille digitale of extra romige geluiden zou'k hem wel niet kopen.

Back