Beetje verstopt tussen de keyboards en gesitueerd in Den haag
http://www.marktplaats.nl/index.php...tplaats.nl/keyboards/103542306-akai-ax80.html
http://www.marktplaats.nl/index.php...tplaats.nl/keyboards/103542306-akai-ax80.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door EVO
Als iemand en deal met je maakt en vervolgens vanwege een hoger bod van een ander afhaakt...dat zijn sukkels, en het handelen niet waard, sterker nog: naar mijn idee is het dan een oplichter.
Een deal is een deal!
En daar hoeft naar mijn idee een post in deze thread geen invloed op te hebben.
Deze thread is er juis om iemand op te atterenderen dat er ergens een interresant/zeldzaam item aangeboden word, en heeft mij wel een aantal keren geholpen.
Ik (en ik ben er van overtuigd meerdere met mij) ben blij met deze posts!
En een ax-80 voor €200? Tja, dan moet je geluk heben...maar voor minder dan €250 ben ik er zelden een tegen gekomen.
Succes
(btw, je kunt altijd die van Ron nog kopen?)
een dag voor het einde van de veiling vind je op het synthforum de honderdduizendste post met [gespot op ebay: synthesizer!!]
Origineel geplaatst door EVO
Als iemand en deal met je maakt en vervolgens vanwege een hoger bod van een ander afhaakt...dat zijn sukkels, en het handelen niet waard, sterker nog: naar mijn idee is het dan een oplichter.
Een deal is een deal!
En daar hoeft naar mijn idee een post in deze thread geen invloed op te hebben.
Deze thread is er juis om iemand op te atterenderen dat er ergens een interresant/zeldzaam item aangeboden word, en heeft mij wel een aantal keren geholpen.
Ik (en ik ben er van overtuigd meerdere met mij) ben blij met deze posts!
En een ax-80 voor €200? Tja, dan moet je geluk heben...maar voor minder dan €250 ben ik er zelden een tegen gekomen.
Succes
(btw, je kunt altijd die van Ron nog kopen?)

Origineel geplaatst door R-ond
as de verkoper ineens zeg door telefoontjes van de andere kant van t land ; ik wil er toch meer voor hebben
die zijnn niet netjes bezig zoo.!
bedenk wat je wil er voor vragen ,,..stick by that
![]()
helemaal mee eens Origineel geplaatst door R-ond
mijne is weg naar m peters ..geloof dat zekers iemand gel;ukkig werd ...!
Origineel geplaatst door Martin Peters
Inderdaad R-ond. Ben er nog steeds blij mee.

Origineel geplaatst door R-ond
mr peters ...zit wel tydklokje in loopt byna af ....!![]()
synthiaks jammer
eg 1 leuke bak
wilde er nog effe by zeggen dat idd aster veel oplettende synth-drum-fx freaks zijn
en t gevonde dan graag willen delen met iemand ,...t idd zoals nu dan bekend wordt
dat er eregns waarschynlijk een synth drum fxie whatever iets
waarschynlijk goed geprijst is TSJA
soms ist ook so dat k bv iets wil niks zeg en er zelf heen gaat wel snel beslissen
zo scoorde ik 2 weken mn asrx 300 rond
mooie prijs mooie machine
vroeg om snelle actie gewopon
nxt target een z1....staat niet door mij geplaatst hiero
die wil op halen starks ..
iig ; more fish in tha see
eiegn lijk ist een forum voor dit soortdingen zo zie ikt
bv in grun kunje een esq gratis op halen
plaats ik wel vanwege dat ik niet in grun woont en
de axxe mondre geprijst hihi
![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door reddread
..............
Je hebt eigenlijk ook wel een beetje gelijk.
Als de synth bij mij in de buurt te koop was geweest en ik had genoeg cash had ik niks gezegd en hem snel opgehaald.
..........
En het dan ook nog gek vinden dat ik niet zo blij met hem was...Origineel geplaatst door Hooihuis
Tsja, wat je ook vraagt voor een synth, een afspraak blijft natuurlijk wel een afspraak![]()
Met mijn Juno-106 had ik wat dat betreft een positieve ervaring. Deze was in een perfecte staat en kon ik in Friesland afhalen voor 175 euro. Eenmaal aangekomen zei de verkoper dat hij veel gebeld was en er mensen al 300 geboden hadden....maar hij hield zich wel aan zijn woord (gelukkig). Was sowieso trouwens een aardige kerel.
Maar andersom heb ik het natuurlijk ook wel meegemaakt. Een keer had ik al helemaal vrij genomen van mijn werk om een JD-800 af te halen. Voor ik wegreed had ik die knaap nog even gebeld, zei hij doodleuk dat hij hem net verkocht had voor 50 euro meerEn het dan ook nog gek vinden dat ik niet zo blij met hem was...

Origineel geplaatst door Hooihuis
Tsja, wat je ook vraagt voor een synth, een afspraak blijft natuurlijk wel een afspraak![]()
Met mijn Juno-106 had ik wat dat betreft een positieve ervaring. Deze was in een perfecte staat en kon ik in Friesland afhalen voor 175 euro. Eenmaal aangekomen zei de verkoper dat hij veel gebeld was en er mensen al 300 geboden hadden....maar hij hield zich wel aan zijn woord (gelukkig). Was sowieso trouwens een aardige kerel.
Maar andersom heb ik het natuurlijk ook wel meegemaakt. Een keer had ik al helemaal vrij genomen van mijn werk om een JD-800 af te halen. Voor ik wegreed had ik die knaap nog even gebeld, zei hij doodleuk dat hij hem net verkocht had voor 50 euro meerEn het dan ook nog gek vinden dat ik niet zo blij met hem was...
cker...grr
]