[techno] Yves'o - techno11b

ivosp

Stamgast
Nieuw trackie, ik hoop op veel ongezouten opbouwende kritiek!

Hoe vinden jullie de overgangen, filterwerk, opbouw, afmixwerk etc?

Yves'o - Techno11b

Vorige track (iets langzamer dus beter eerst luisteren wellicht?)

Yves'o - techno8a

Laatst gewijzigd:
Ik ben de eerste 11b track aan het luisteren .. zit op de 6min ..!

Klinkt wel goed hoor .. steekt zekers goed in elkaar ... goeie switches met filterwerk :)
Ik luister m over baggerspeakers .. dus de de sound kan ik weinig over zeggen ...
Mooie break komt er dan ... de tune vind ik wel oke ... maar mag misschien wat uitdagender ... maak er gewoon een wat uitgebreidere tune van ... op en duur ben ik die synth wel een beetje beu !
Oja je zou je beat ook wel wat kunnen laten veranderen .. hij blijft een beetje hetzelfde zeg maar ... (of het is de style )
wat edits hier en daar ... ff off beat gaan of so , wat met je percussie goochelen .. zoiets zou geen kwaad kunnen ..
Om het allemaal net iets spannender te maken ..

Goed bezig !

Nu de andere ff tjekke

*D

Hey kijk iemand die de moeite heeft genomen ernaar te luisteren! toppie!

Tis idd steeds een beetje hetzelfde thema. Variatie zit meer in filterwerk/effect dan dat er echt een andere melodie komt ofzo, maar dat is een beetje mijn stijl. Ik kan persoonlijk niet genoeg krijgen van deze synth ghehehe.

Ik denk wel dat er zeker winst valt te halen door meer te varieren in de percussie, daar ga ik nog eens ff mee rommelen. Nu keren sommige dingen wat te veel terug idd.

Ben al weer met een nieuw technonummer bezig inmiddels, dus hoop dat ik nog de zin kan vinden met die oude verder te gaan :D

En wat vond je van die andere trouwens?

Origineel geplaatst door ivosp
Hey kijk iemand die de moeite heeft genomen ernaar te luisteren! toppie!

d'n dizze dus ook....die leadsynth is de bom! die kwam voor mij echt als een aangename verrassing maar je track (11b) duurt idd te lang voor dezelfde beat en herhaling van die synth...persoonlijk houd ik nooit zo van zo'n stuiterkick en pingpong-percussie...ik snap dat 't er van gaat grooven..maar 't haalt wel de power er uit(moeilijk uit te leggen maar je beat gaat er zo van zweven en wordt minder strak)

die beat van 8a vind ik beter...maar daar vind ik de lead weer niet zo lekker in de mix liggen...in die eerste track heb je trouwens wel een dikke bas en bij de 2e niet...ff d'r in stoppen dus..

anyway; goed bezig...schranz d'r maar op los...:dj:

thanks!

Wat bedoel je precies met "in die eerste track heb je trouwens wel een dikke bas en bij de 2e niet...ff d'r in stoppen dus.." ?

bedoel je kickbas of of bastoon, en welke nummers 8 of 11 bedoel je precies?

Origineel geplaatst door ivosp
thanks!

Wat bedoel je precies met "in die eerste track heb je trouwens wel een dikke bas en bij de 2e niet...ff d'r in stoppen dus.." ?

bedoel je kickbas of of bastoon, en welke nummers 8 of 11 bedoel je precies?

de basTOON in techno11b (nummer 11) mis ik in techno8a (nummer 8 ). in techno11b zit een of ander groovend laag, rond de 52 sec komt 'ie er duidelijk in.

Die zit er bij 8a toch zeker ook in, hetzij net wat anders. Wat voor monitoren luister jij mee?

Back