Hoe doet ie het toch?

Origineel geplaatst door Dystophian
Geen idee wat voor bakjes die beste meneer gebruikt zo goed is m'n gehoor nog niet, maar dat zal misschien met wat google en wikipedia werk wel te onderzoeken zijn. Wel kan ik je vertellen dat je die sounds zeer waarschijnlijk nooit met een VST gaat bereiken. =(

Heb een documentaire gezien die het tegendeel bewees: een pc + vst's zijn de main ingredients van Delic. Hij heeft wel een goede compressor om vocalen op te nemen.

Kan hem zo niet vinden, was op Nl 3. Vpro geloof ik.

Daar heb je wel gelijk in hoor, ik heb met die post ook nogal overdreven.. Het gaat er maar net om hoe kundig je bent in het gebruik van allerhande software of hardware. Ik had het trouwens over de beste meneer Oizo, wiens geluiden ik toch interessanter vindt dan die van heer Delic. ;)

Ik vind de bassen van delic ( ook die van oizo trouwens hoor ) om te smullen .. ook al zijn ze niet als bijzonder op te merken volgens sommige .. maarre .. welke synth is nou echt lijp voor bassen?? zoals die bass uit het nummer die ik als bijlage gepost heb .. is er een synth of module die zulke bassen heeft? 8o ( niet de bijllage van pagina 1, maar pagina 3 )

Origineel geplaatst door goran
Ik vind de bassen van delic ( ook die van oizo trouwens hoor ) om te smullen .. ook al zijn ze niet als bijzonder op te merken volgens sommige .. maarre .. welke synth is nou echt lijp voor bassen?? zoals die bass uit het nummer die ik als bijlage gepost heb .. is er een synth of module die zulke bassen heeft? 8o ( niet de bijllage van pagina 1, maar pagina 3 )

Waldorf pulse heeft het voor mij altijd zeer goed gedaan ... erg vette bak voor laag. En zeer betaalbaar !

Back