Hardcore en minimal achtige track ;)

Eerste 2 minuten van Mood Changes vind ik vet! lekker veel gefreak met die kick. 8)

Het lijkt op te bouwen naar een climax die op 2:00 los barst, maar in plaats daarvan komt er een hardsyle achtig stukje waar ik niet zo van hou en wat ik sowieso niet echt bij de rest van de track vind passen.

Op het eind wordt ie weer leuker en de laatste paar sec. komt er een hoog industrieel geluidje bij waar je wat mij betreft nog wat meer mee had kunnen spelen als em er eerder in gebracht had.

Ga zo door! :okdan:

Vind die minimal track erg sterk! Van mijn smaak mogen sommige spacegeluiden wel iets minder fel in het hogemidgebied. Denk dat als je in een grote hal staat naast de speaker je je soms lam schrikt ;)

Mood Changes ---> Dit is de shit :halleluja ... vett... zeker vett genoeg om op plaat uit te brengen :okdan:

Waar heb je het mee gemaakt als ik vragen mag?.. geluidskwaliteit is ook top!

Bedankt voor de reacties! Moet eerlijk zeggen dat de kritische nootjes her en der zeker waar zijn. Mood changes mist nog een beetje een echte climax en het klinkt enigszinds hardstylerig. Wat betreft die minimal track klopt het ook wel dat de space geluidjes wat aan de harde kant zijn: mogen gewoon in volume wat zachter. Maar thanks voor de reacties!

Ik heb beide tracks gemaakt met cubase met wat plugs, een virus TI en een 909 :) Begin het nu een klein beetje te snappen qua geluidskwaliteit en mix, maar moet nog een hoop leren ;)

Pas eens aan dan, dan brand ik hem op mijn vakantie cd'tje! Vind die minimaltrack echt verslavend :p

Die hardcore track is trouwens ook wel goed, alleen ik hou niet van die newstyle, dus kan ik niet zo goed beoordelen (ben smaak hardcore is eind jaren 90 uitgestorven ;) )

Back