[DSF] " Feest!"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cisco

advancedtechnoresearch
(Persoonlijke mening!):)

Oke! Een " Forum" ? " Gezellig "!!!

Een " Meeting" ? " Leuk "!!!

Maar wat dachten jullie van een feest? ( Opbrengsten in het Forum pompen?)

Tis maar een idee? Hoor!:confused: :confused: :confused:

Lijkt mij iig super kickuuuh!!!

Peace....:biertje:

P.S: Dit is maar een persoonlijke suggestie!

Lijkt mij gewoon leuk!!!:biertje: :L :biertje: :L :biertje: :L :biertje:

ik heb wellicht een locatie!

ik heb wellicht een locatie!

ik weet wel een locatie hou me op de hoogte.......

En wat gaan we met de opbrengst doen?? (webhosting kosten ofzo?)

Ik zou ook wel wat live kunnen doen. (afhankelijk van lokatie, etc)

Lijkt me een goed idee!!

Maar alleen voor dsf members of juist voor niet leden.

ik denk dat er meer bij komt kijken dan je denkt, en dat je 't op een legale manier niet eens van de grond krijgt (vergunningen en zo (drank, sluitingstijden, etc. :smeris: )
Bovendien lijken mij de muziekvoorkeuren erg ver uit elkaar liggen, wat de sfeer niet ten goede zal komen imho! (mij kan je na 3 uur trance ook 'n mooie witte jas met lange mouwen aanpassen...:bekdicht: )

Het initiatief is leuk, maar of er ook werkelijk een feest komt...

Dat van die muziek stylen heb je wel gelijk in maar dan zou je het in meerdere zalen (zaaltjes) kunnen doen ofzo. Maar dat is wel een stuk lastiger met alles regelen

alles een goed idee op dat van de opbrengsten na dan.

Wij willen en zijn een non profit site en het is niet de bedoeling om geld te verdienen met deze site.

En ik denk dat de opbrengsten van een feest in het feest zelf gestoken moet worden. Of weet jij een gratis zaal, met goede PA?

Wat bam wil zeggen is het volgende....

Een meeting komt eraan, met leuke dingen en zonder commerciele bedoelingen.. :)

synthforum.nl meeting 1 was een succes met zoveel synths (en mensen) in het zuiden des lands (nederland), synthforum.nl meeting 2 kan alleen maar groter worden. :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
alles een goed idee op dat van de opbrengsten na dan.

Wij willen en zijn een non profit site en het is niet de bedoeling om geld te verdienen met deze site.

En ik denk dat de opbrengsten van een feest in het feest zelf gestoken moet worden. Of weet jij een gratis zaal, met goede PA?

Geld verdienen misschien niet, maar als er wat overblijft.... :D
Lijkt me fantastisch als we daarvan voor de volgende meeting een of twee GROTERE zaaltjes
in Utrecht of omgeving zouden kunnen huren. Gezien de reakties op de vorige meeting
("Ik heb spijt dat ik niet geweest ben" en "Jammer dat het zover weg was, anders..."),
denk ik dat we de volgende keer toch minstens op een dubbel aantal deelnemers en veel
meer bezoekers moeten rekenen.

Jullie lezen over mijn post heen ;)

Ik heb een ruimte met een vergunning tot uiterlijk half 2, maar goed als mensen toch veel moeten rijden is dat lang genoeg. Deze kunnen we denk ik zonder kosten (mits de drank maar naar de organisatie gaat) regelen op een zaterdag. We kunnen altijd bekijken of het alleen voor leden is of ook voor niet leden, dan moeten we ook aan promotie doen.

btw: OnAcid weet meer over de locatie......

Grtz.

I-eye> Super!
Daar hebben we wat aan!

Origineel geplaatst door I-eye
Jullie lezen over mijn post heen

nee hoor, heb je post goed gelezen.
Ik weet ook een locatie, wel meer van 40 :)

We kunnen niet ruiken dat je al een zaal hebt met het een en ander.

en ik ben wel voor een feest, al moeten het er niet te veel worden.

En opbragnsten die over zijn:

of in een pot voor een volgend feest of een goed doel. NIET naar het forum.

Een goed doel dan.

Er is in september al een meeting geweest. De volgende zit in de pijplijn. Nog een 3e? Beslist, maar niet eerder dan septemer / oktober 2003. Anders verliest het concept door te veel aanbod z'n kracht!

Cheers,

Yawgmoth

Als iedereen nou wat geld bij elkaar legt kunnen we misschien een ambtenaar omkopen zodat we tot 8:00 's ochtends kunnen doorgaan met 140 db :duivels:

een goed doel is idd een perfecte optie! een synthforum.nl studio of zo ;) >:|

de eerste communicatie is geweest over het organiseren van een feest, volgende week horen jullie meer.

ik zou hier eens kunnen informeren.. kan tot 5 uur zeker doorgaan..

http://www.jvunitas.nl/

er worden ook Beezwax feestjes gegeven, waarvan ook weer gasten bij theroundtable zitten, dat van sirjamez.. misschien iets samen organiseren? ik zal voor de grap eens naar unitas mailen.. leuke zaal opzich, zijn ook de voorrondes van de grote prijs van nl gehouden...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back