Heej peeps !
Even klein vraagje over men synthesizer...
Zou graag bestanden van de fantom naar mijn computer willen sturen. Nu is het zo dat ik bestanden op de fantom op 2 manieren kan opslaan. Als .svq & als .mid.
Lijkt mij logisch dat ik het als .mid zou moeten opslaan, en vanaf mijn computer de bestanden zou moeten kopieeren. Maar als ik het dan afspeel is het in standaart midi geluiden. What is it i'm doing wrong? Ik kan ook geen connectie maken met de software. Bij opstarten komt de foutmelding dat de fantom niet goed of helemaal niet is verbonden met de pc.
Anybody????
Zou erg dankbaar zijn als iemand mij hiermee zou kunnen helpen !
Even klein vraagje over men synthesizer...
Zou graag bestanden van de fantom naar mijn computer willen sturen. Nu is het zo dat ik bestanden op de fantom op 2 manieren kan opslaan. Als .svq & als .mid.
Lijkt mij logisch dat ik het als .mid zou moeten opslaan, en vanaf mijn computer de bestanden zou moeten kopieeren. Maar als ik het dan afspeel is het in standaart midi geluiden. What is it i'm doing wrong? Ik kan ook geen connectie maken met de software. Bij opstarten komt de foutmelding dat de fantom niet goed of helemaal niet is verbonden met de pc.
Anybody????
Zou erg dankbaar zijn als iemand mij hiermee zou kunnen helpen !

? Ik heb nu een electribe staan thuis en om samples in te laden moet ik op ebay een smart media kaartje aanschaffen omdat die in de handel niet meer te verkrijgen zijn! Dat kan toch niet zeg dat wij moeten klooien met adaptors en dergelijke. Ik vind dat ontwikkelaars dit wel als een aandachtspunt mogen beschouwen. Misschien niet de mening van iedereen
.
.