• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu xl-7, D&R compressor/limiter, Lexicon Alex

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Ik verkoop dit allemaal, omdat ik deels toch weer met software ga werken en een goede geluidskaart wil aanschaffen.

De Emu xl-7

Zwaar onderschat/onderbelicht instrument. 128 stemmen polyphoon. Midi in/thru en 2 x out
(32 miditracks), lekker werkende sequencer en een geweldige synth engine. Per geluid kan je
4 lagen (osciliators zogezegd) programmeren. Per laag kan je heel veel moduleren, het is een halve modulaire synth: 24 virtuele patchcords, 37 mod sources en 41 destinations.
Je kan dit apparaat 'gewoon' gebruiken als een soort van groovebox deluxe, een zeer uitgebreide synth of als basis van je setup waarmee je je andere midi apparaten aanstuurd (of allemaal natuurlijk!).

Als je mij niet gelooft, lees dan deze review van sound on sound :)

Van de mijne is vorig jaar de voeding kapot gegaan. Door synthesizer service deutschland is er een nieuwe ingezet. Kostte 200 euro, kon ik er weer mee aan de slag. Vanwege de nieuwe voeding die er in zit zit het midi uit lampje verzonken/lager in de behuizing (zie foto). Niets
heel erg speciaals, maar anders dus dan anders. Ook zit er een nieuwe rotary encoder in,
dus geen problemen met verspringende waarden.

xl7.jpg

grote foto hier
xl7lcd.jpg

xl7-lampje.jpg

sos review

Het apparaat is in goede staat en kan met de nieuwe onderdelen weer jaren mee!
Met originele handleiding en doos!

Vraagprijs 450 euro, of stuur me je pb met je redelijk bod!

dr.jpg

dr2.jpg

2x mono D&R compressor/limiter
2 identieke apparaten, alleen de knoppen zijn net verschillend.
Compressors van Nederlandse bodem. Doen het nog uitstekend. Mooi en vol pompend
geluid voor de vintage liefhebber.

Van jou voor 100 euro.

lex1.jpg
lex2.jpg

Lexicon Alex

Leuk budget effectapparaatje van Lexicon. Echo's, delays, reverbs, flanger, etc.
Die van mij wil wel eens na een tijdje inactiviteit (half uur á drie kwartier) zogezegd 'freezen/hangen'. Of het normaal is voor de Alex op zich weet ik niet, is natuurlijk
alweer een wat ouder apparaat.

De prijs is vandaar ook wat lager, 50 euro. Komt met originele adapter.

Synthforum kwantumkorting: Als je alles van me koopt mag het je allemaal overnemen
voor 550 euro, krijg je de Lexicon Alex er dus gratis bij en geen eventuele verzendkosten!

Alles kan hier bij me thuis in Enschede worden beluisterd, betast en worden opgehaald, verzenden kan ook. Voor de effecten 6,20 verzendkosten, voor de Emu een tientje.

D&R compressors zijn verkocht voor een blijkbaar erg nette prijs, veel plezier ermee septic! :)

Emu xl-7 en de alex zijn er nog, een redelijk bod kan ook, stuur me een pb!

Emu xl-7 en Lexicon Alex zijn er nog.

sound on sound review emu xl-7 is HIER te vinden trouwens.

Als je de prijzen niet goed vind, bieden kan ook, ik bijt niet, stuur me een pb met je beste bod!

De Lexicon Alex nu voor 40 euro!

Het 'hangen' doet ie zo af en toe/zelden, maar ik heb het er eerlijkheidshalve natuurlijk bijgezet.
Als je 'm alleen in de studio gebruikt is het niet zo'n probleem, uit/aan en hij doet het vrolijk weer.

EMU nog steeds te koop. Ik verkoop 'm liever aan iemand van het forum dan dat ik 'm op marktplaats moet zetten. Daarom nu 400 euro, anders gaat ie toch op marktplaats.

Ik heb hier ook nog een bbd delay van jbsystems liggen met ingebouwde equalizer.
jb1.JPG

(foto is niet de mijne, maar die is in prima staat).

Mag weg voor 40 euro.

Samen met de Alex 70 euro!

De EMU, Lexicon Alex en de JB delay zijn er nog!

Prijzen:

Alex 40 euro
JB 40 euro
samen 70 euro.

Een koopje toch!

Emu xl-7: 400

Alles in 1 koop, dan krijg je de jb voor niks (dus 440 voor alles)!

KICK

Nog te koop: Emu xl-7 400 euro

Lexicon Alex 40 euro
JB delay 40 euro
samen 60 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alles in 1 koop, dan krijg je er de Alex en de JB er gratis bij!!!!!!!!!!

Lexicon is verkocht.

Emu en de jb delay zijn over.

Noem een bedrag wat je voor de Emu of/en de JB delay wilt gegeven, ik bijt niet!

hoor niets meer... dus de emu is weer beschikbaar voor 400 euro

met voor SF leden een gratis JB delay erbij!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back