Yamaha EX-1

BrayneWave

Ouwe rot
Gevonden op Marktplaats...............Advertentienr.:10667024813

Als ik:
1) het geld
2) de ruimte
3) de spierkracht om te tillen

had.................dan stond hij morgen bij me thuis.

Navraag bij de verkoper krijg ik dit te horen:

Dank voor je reactie, Mijn prijs voor het orgel is € 1650 maar valt nog over te onderhandelen al is de marge niet erg groot. Dat zou je kunnen zien als een kleine tegemoet koming in de transport kosten. Het orgel heeft standaard 2 boxen. Die zitten er uiteraard bij.
Gezien de grote van het geheel en de ruimte in mijn toch wel grote huiskamer is het praktisch onmogelijk met mijn cameraatje het totale beeld van het orgel weer te geven en komen de foto’s uit de originele folder beter tot uiting hoe het een en ander er uitziet. Gegarandeerd het zelfde.

Enkele gegevens over de grote: Elke box is 97 cm br. 68 cm diep en 136 cm hoog. Elke box weegt 150 kg. Elke box heeft 3 versterkers 1 x 120W (RMS) 2 X 60W ( RMS) Totaal 440W (RMS) keer 2 boxen is 880W (RMS) aan output vermogen. Het orgel is 152 cm br. Inclusief pedaal 122 cm diep en 106 cm hoog. Orgelbank is 100cm br. 45 cm diep en 62 cm hoog. Gewicht van het orgel is 243 kg en van de bank is 40 kg.

Mocht je echt geïnteresseerd zijn en er ook plaats voor hebt kan je mij beter bellen voor meer informatie. Heb je geen plaats voor dit orgel heeft het ook geen zin om te komen kijken.

Misschien dat een ander forumlid wel die 3 punten heeft.......
Succes!

Voor degenen die het ding niet kennen: dit is de preset versie van de GX-1. Vrijwel dezelfde architectuur. Vrijwel even zeldzaam. Even groot. Een schitterend instrument. :{

Back