Zworg

Yveske

Stamgast
Hi daar allen,

Ik ben op dit forum gesukkeld tijdens mijn zoektocht naar hardware (nog steeds aan het zoeken)..
Intussen heb ik mijn brains al zwartgelezen op menig onderwerpen.

Even voorstellen hé:

Ik ben Yves, 25 jaar, wonende te Brussel.
Sinds enkele maanden ben ik toetsenist bij een cover-groepje Lost&Found (http://www.aerbeydt.net).
Eigenlijk had ik nog nooit gedacht om in groep te spelen, laat staan optreden. Op een avond gebeurde het gewoon, zomaar. Fantastische ervaring. Ik als jonge knaap, opgegroeid in het techno-tijdperk die nu tussen vrienden van gemiddeld ruim 40 jaar oud aan het rocken is op een podium. Het leven en zijn rare wendingen hé !!

Mijn "gear":
Roland RD-130
Casio WK-3000 (kuchkuch, hoest)
Roland VK-8M orgelmodule
Verse laptop waarvan ik helemaal niet weet hoe ik het ding moet gebruiken voor live-optredens.

Dit is een super interessant forum, nieuwe plaats om dagelijks te bezoeken denk ik. Heb al veel bijgeleerd, dus ook een welgemeende dank je aan alle mensen die reeds gepost hebben.

Tot horens,
Yves

Welkom!

Effe vergeten in mijn originele post. Ik maak af en toe ook wel eens een compositie in Reason.
Beste stukki is te vinden op http://www.aerbeydt.net/sonata2.mp3

Is waarschijnlijk niet iets wat veel van jullie zullen pruimen, maar ik ben er best trots op
Heb je dat zelf ingespeeld? Ik vind het knap hoor, mag je terecht trots op zijn.

Ja hoor, zelf ingespeeld. Dank je voor het compliment!! :)

Op een nacht kon ik echt niet slapen (nogal vaak last van insomnia) en de eerste halve minuut van het nummer kwam in men hoofd. Vlug naar de bureau gehold, reason op record en beginnen spelen. Dit nummertje is al een tweetal jaar oud en sindsdien heb ik nooit meer iets dergelijks kunnen maken. Het komt gewoon niet meer .. Spijtig

Origineel geplaatst door Yveske
Ja hoor, zelf ingespeeld. Dank je voor het compliment!! :)

Op een nacht kon ik echt niet slapen (nogal vaak last van insomnia) en de eerste halve minuut van het nummer kwam in men hoofd. Vlug naar de bureau gehold, reason op record en beginnen spelen. Dit nummertje is al een tweetal jaar oud en sindsdien heb ik nooit meer iets dergelijks kunnen maken. Het komt gewoon niet meer .. Spijtig

Jammer. Misschien komt het wel weer.

Back