Sidechain in Logic ??

Origineel geplaatst door djtt
Lijkt dat jou niet logisch glenn? Er zijn zat hackers die willen voorkomen dat jij op je pc met logic gaat zitten side-chainen!
Koop dan ook gewoon een mac! 8o)

Vanaf 1997 heb ik met de mac gewerkt ... en nu dus niet meer ! En ik heb er echt geen spijt van. Vroeger was een mac echt noodzakelijk voor de stabieliteit. Vandaag de dag gaat dat niet meer op en zijn dat soort zaken redelijk gelijk getrokken. En nu is het gezien mn samenwerkingen met verschillende mensen gewoon makkelijker om met de pc te werken. Dus jah als ik later groot ben ga ik misschien wel weer apple gebruiken ;)

4russen

4russen

:D

Attachments

• dievierrussen.jpg
    dievierrussen.jpg
    35,6 KB · Bekeken: 87
Origineel geplaatst door glennplumber
Vroeger was een mac echt noodzakelijk voor de stabieliteit. Vandaag de dag gaat dat niet meer op en zijn dat soort zaken redelijk gelijk getrokken.

nog steeds is een mac veel stabieler dan een systeem onder windows alleen al niet last hebben van virussen kan al een hoop drama verkomen (daarom hebben de grote studio's 9 van de 10x een apple staan)

maar goed het ging niet over windows vs osx of de hardware

hou er rekening mee dat de logic die jij gebruikt echt al wat jaren oud is
dat nieuwe plugs niet goed zullen werken das een logisch gevolg daarvan lijkt mij

grtz

apple fanboy :D

Origineel geplaatst door champ

hou er rekening mee dat de logic die jij gebruikt echt al wat jaren oud is
dat nieuwe plugs niet goed zullen werken das een logisch gevolg daarvan lijkt mij

grtz

apple fanboy :D

Zeg je dit uit ervaring ... of omdat je dat denkt ?
Heb namelijk nog nooit een plugin gehad die niet draaide ... op sommige gratis plugs na dan. Maargoed het werkt voor mij en dat is het belangrijkste.
Al zit ik nu er weer live-acts aan zitten te komen erg te twijfelen om niet met live aan de slag te gaan ... maar dat is weer een ander verhaal !!

Back