Nieuwe Happy Hardcore Snippet ;)

in 1 woord:

held!!!

ik dacht dat deze muziek niet meer gemaakt werd. maar gelukkig wel!je had trouwens wel de eerste 48 sec er af mogen knippen :P

arrangement klinkt ontzettend goed. i love that piano! Alleen de vocal vind ik er niet echt lekker in liggen. afgezien van de iets valse tuning. misschien iets meer compressen? wat laag er uit?

anyway leuke track gozert!

btw waar komt die piano uit? en aangezien je toch in dit genre thuisbent, heb jij goede samples of preset van dat typische "i wanne be a hippy" en party animals geluidje op de plek van de hihat. Zo'n detuned orgeltje/stringpadje is dat.
Deze zoek ik al jaren, denk origineel iets uit een juno ofzo, maar helaas heb ik die niet....

Mogen we hem niet meer beluisteren? =(

Waar staat die vorige nou dan? link is weg...

Over die nieuwe! Echt lachen man :) Zo herkenbaar allemaal :)

Zou die hihat alleen net wat meer naar midden halen en kick mischin ietsiepietsie meer naar voren

Thanks voor het commentaar :) Hehe ja ik moet de volumes nog gaan tweaken. Ik zal zometeen wel even kijken hoe het klinkt met die 2 aanpassingen. Volgens mij kan de bassdrum idd iets harder. Als je de oudere wilt horen kan ik je wel ff pmen... :maffia:

als ik het me goed kan herinneren , vond ik die eerste versie die je in je eerste post had geplaatst veel beter kwa mix. Die klopte gewoon helemaal.

Deze is wat druk en overheersend. Staat me ook iets bij dat het een totaal andere track was... maar dat kan aan meerdere dingen liggen van mij kant uit...

Alleen je schaamt je nu voor die eerste ofzo? :o:

:D

denk dat ie die te goed vond om gratis te delen ;)

hij was ook erg goed, vond ik!

Back