CompuRhythm - Sunrise

DJ Bies

Ouwe rot
Yo!

Weer een nieuwe CompuRhythm track, genaamd Sunrise.
Beetje acid, beetje electro, beetje techno.
303'tje moet misschien nog iets harder, ben ik nog niet helemaal over uit....

Hier te checken: (het gaat dus om de track Sunrise)
http://www.djtrx.com/profiles/CompuRhythm

Hoor wel wat jullie er van vinden.....

Thanx alvast!:)

Die "zzzklatsch" doet het lekker, maar misschien beter elke tweede maat? (Afgewisseld met klaps)
...die "tokks" zou ik zonder delay doen.
Die sequences zijn mooi hoor. Het geheel bouwt wel goed sfeer op.
De andere sounds zijn ook prima.
Het geheel doet me sterk denken aan 1987/88, prima dus. :)

Bijdewei: was je je ervan bewust dat Sunrise ook een legendarisch team is uit de Acid hoogtijdagen?

Sunrise was formed in 1988 by two ardent club goers, Tony Colston-Hayter and David Roberts. They had taken the underground movement to the large scale dance events, which eventually led to a massive campaigning party in Trafalgar Square called Freedom To Party.

Aciiiiiiiiiiiiied :D

Het hangt van clichees aan elkaar met is geen cliché track. Dit soort dingen vind ik leuk :)

Grappig dat je voor CR bent gegaan en ik de naam TR heb gebruikt (tot ik er achter kwam dat die al in gebruik was).

idd.. enorm cliché maar toch origineel! zo hoort dat..

is niet volledig m'n ding maar klinkt wel lekker hoor!
303 ligt soms wat raar in de mix.. ietsje te dun maybe? kzou het zelf nie weten :stupid

Thanx voor de reacties!:okdan:

@ Tukker: die tip over die "zweepslag" vind ik wel goed, zal eens kijken of ik hem hier en daar weg kan laten. Die delay op de snare kan idd ook misschien iets minder.

Sunrise kende ik nog niet, maar ik check ze nu meteen ff op discogs....;)

@ bikkel: tja, gaat mischien idd wel problemen geven, het gebruik van de naam CompuRhythm....;{

@ rvooh: die 303 zit idd nog niet helemaal lekker in de mix, vooral tegen het einde niet, moet zeker nog wat aan gesleuteld worden....

Origineel geplaatst door DJ Bies
@ bikkel: tja, gaat mischien idd wel problemen geven, het gebruik van de naam CompuRhythm....;{

Hoezo? Die is nog door niemand gebruikt, in tegenstelling tot Transistor Rhythm.

Volgens mij is er wel al iemand die onder die naam opereert...

Alhoewel, als ik google krijg ik voorlopig alleen maar hits over mezelf of over de geliefde Roland machines....:)

CompuRythm staat i.e.g. prima! Als het werkt, dan werkt het..hoe voor de hand liggend ook.

Voor Sunrise info:

Sunrise

sunrise5.jpg

Back