Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jzsssssssssssOrigineel geplaatst door PlE
http://www.state-xnewforms.nl.dd15934.kasserver.co_m/
maar info zal wel snel gaan volgen![]()
Origineel geplaatst door gerrie79
oe... interresant! (ik kan alleen de link ff niet openen)

Origineel geplaatst door Kraan
[Edit] Laptop performance... Brrrrr..... [/Edit] [/B]
Origineel geplaatst door ez`
de laatste paar jaar doet hij alleen traktor sets, niet echt zo enorm hype-waardig dus
http://www.state-xnewforms.nl.dd15934.kasserver.com/
[Edit] Laptop performance... Brrrrr..... [/Edit]
Origineel geplaatst door Cisco
Altijd dat gezeur! Gaat toch om de muziek, niet om de f@cking gear all the time!
je vindt ze goed of niet! En hebben hun sporen volgens mij al meer dan verdiend!
Ik vindt het vet iig! Thanx voor de link..
Origineel geplaatst door gerrie79
inderdaad, bah..... maar tja als het lekker klinkt qua sound en compositie ben ik van de partij!

ja en nee,...Origineel geplaatst door Cisco
Altijd dat gezeur! Gaat toch om de muziek, niet om de f@cking gear all the time!
je vindt ze goed of niet! En hebben hun sporen volgens mij al meer dan verdiend!
zag afgelopen jar plaid ...live en was ook fat ,..aleen geen show/live ideeAltijd dat gezeur! Gaat toch om de muziek, niet om de f@cking gear all the time!je vindt ze goed of niet! En hebben hun sporen volgens mij al meer dan verdiend!
...Aphex twin a.k.a. Richard D. James...
Origineel geplaatst door Cisco

Een laptopset staat voor mij gelijk aan een iets uitgebreide DJ-set. En daar kun je een oneindig lange welles-nietes discussie over houden.
Origineel geplaatst door Breed
. Maar eerlijk gezegd betwijfel ik het; dus dan ga ik toch veel liever naar een Sendex of Matt 2nd gig [bijvoorbeeld].