Aphex Twin!! | State-X New Forms Festival | 14/15dec.

en dit dan ? een collage met mijn eigen (jawel !) gezicht erop. geen photoshop :D

wonderkamer.jpg

Origineel geplaatst door Kraan
Het zij zo.

Het tweede deel van je tekst volg ik niet helemaal, maar lijkt me ook weinig relevant. Er zijn ook genoeg mensen die een DJ-set van bijvoorbeeld Tiesto uniek en iedere keer opnieuw onovertroffen vinden. Ik vind zoiets onorigineel en niet waardig om 'live' genoemd te worden. Ik trok ook met opzet de vergelijking met een uitgebreide DJ-set. Iets als bijvoorbeeld DJ-Shadow doet, met wat sampletjes en dergelijke. Voor mij leuk bij gebrek aan beter, maar toch echt een paar treden in waardering lager dan een 'echte' live performance. Laptops doen mij aan een Lan-party denken, niet aan een optreden (in geval van standalone gebruik). Ik zal een heel betoog over de charme en de toegevoegde expressionele waarde van 'echte' instrumenten achterwege laten. Dat zou het nog conservatiever, en met sentiment doordrenkt maken. :Z

Dat zijn dus allemaal persoonlijke opvattingen, die voornamelijk op smaak gebasseerd zijn. Eigenlijk niet echt discussiewaardig, omdat je het toch niet met elkaar eens wordt. Een weerwoord is welkom, maar ik laat het verder hierbij. :biertje:

Laat ik er positief op reageren, want de discussie is misschien niet makkelijk te voeren en ook niet zo geschikt in deze thread (laat staan door mij, een newbie hier): mag ik je wijzen op artiesten als Alog, Icarus, Badun en Vektormusik die met elektronica en instrumenten optreden? Check www.icarus.nu, www.alog.net, www.vektormusik.dk en www.badun.dk. Wellicht dat je deze artiesten tof vindt.

Back