weet iemand gratis dj software?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dj marsie

Nieuwkomer
heeey mensen:okdan:

weet iemand soms een soort dj software ding zoals het programma hammerhead maar dan wil ik er wel wat meer mee kunnen weet iemand zoon apparaat soms gratis te krijgen??

Trail van VirtualDJ?
Ik denk dat je er alles mee kunt, behalve opslaan...

bij de kellog's zit er een cd'tje, mixmeister of zo. Kost je enkele euro's.

Gagarin

Ik word zo moe van die typische Nederlandse zuinigheid. Als je wil draaien, leg dan wat centen neer. En als je het in 1 klap goed wil doen, dan heb ik nog wel een leuke tip: De M-Audio Torq Xpander. Ik draai zelf ook op de "echte" manier, dwz met cd spelers, een mixer en zelfs een setje draaitafels die na jaren trouwe dienst nu stof staan te happen. Digitaal draaien moet naar mijn idee met een controller, met een muisje en keyboard draaien vind ik zo "nep". Die Torq is zonder twijfel de meest vette controller die ik ooit heb gebruikt, software zit erbij. Doe je het meteen in 1 klap goed. Nog een setje monitoren erbij en ik zou zeggen leef je uit!

Deze thread is hardstikke antiek en als je even naar de startpost kijkt zie je dat de topicstarter het verschil niet kent tussen software om te draaien en een drumcomputer, want da's wat Hammerhead doet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back