ELKA Synthex

Heel erg toffe bak...alleen 0 feedbacks vind ik altijd minder.....hoeft natuurlijk geen probleem te zijn.

...

...

mneej maar hij heeft ook nog een memorymoog staan ook met startbod 600 lijkt me best wijnig ttoch??? mischien snap ik het id van ebay ook niet helemaal :S

Origineel geplaatst door murc
Je kunt met Paypal betalen ..dus er is geld terug te halen...(:>> als het mis gaat....

Dat kan tegenvallen. Na vele weken wachten en procedure starten krijg je alleen geld terug als op de "verkoper" z'n paypal-rekening nog een tegoed staat. In de praktijk betekent dat dat je niet terug ziet, of dat je het geld krijgt dat zojuist door een andere gedupeerde is gestort. Met dat laatste valt nog wel te leven :duivels:

Ik heb de "verkoper" meteen de eerste dag een mail gestuurd en gevraagd of de
Synthex af te halen was, tot op heden geen antwoord.....ik weet genoeg.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik heb de "verkoper" meteen de eerste dag een mail gestuurd en gevraagd of de
Synthex af te halen was, tot op heden geen antwoord.....ik weet genoeg.

Dit zegt m.i. inderdaad genoeg... Zou ik niet riskeren tenzij je geld teveel hebt. :maffia:

ik schrijf het nog maar eens:

het schijnt bij de Ebay bedriegers bekend te zijn, dat synths prima zijn om illegaal snel veel geld mee te verdienen. (de kopers hebben kennelijk veel geld "los zitten").

of het nu een OASYS is voor $2.500 (wat niet waar kan zijn) of een PS3300 of CS80 voor $1.500 (wat ook niet kan)

ik kan maar 1 advies geven: NIET DOEN!!!

(en Paypal dekt tot max. 500)

:okdan:

Voor de liefhebbers: er staat er weer een te koop (ziet er al een stuk betrouwbaarder uit) op Ebay Deutschland ( ebay.de ).

Origineel geplaatst door dries
Dat lijkt er inderdaad meer op - met nog 3 dagen te gaan al meer € 1.900 - da's niet mis 8D

€ 3400,- ook niet :)

Belachelijk, plm. 15 jaar geleden (alweer?) een Synthex met midi gekocht voor 1500 GULDEN. Was een heel bedrag toen maar ik had het er graag voor over. Met dank aan Hans de Vries en zijn mooie boekje "Synthesizers", die lay out, fantastisch! :)

Een mooie synth hoor, maar zoveel waard is nou hij ook weer niet. :confused:

Origineel geplaatst door bronswerk

Een mooie synth hoor, maar zoveel waard is nou hij ook weer niet. :confused:

Blijkbaar toch wel :)

Elke keer denk je dat je het wel gezien hebt, maar toch gaan de prijzen steeds maar weer omhoog.

€ 3.400 8D

knettergek.

daarvoor krijg je 1 Andromeda + 1 doepfer of een radias + virus Ti.

leuk voor de verkoper (als ie inderdaad ze cash krijgt...)

:doei:

Origineel geplaatst door dries
€ 3.400 8D

knettergek.

daarvoor krijg je 1 Andromeda + 1 doepfer of een radias + virus Ti.

leuk voor de verkoper (als ie inderdaad ze cash krijgt...)

:doei:

Ja en over 5 jaar krijg je daar nog € 2000,- voor en voor de Elka € 5000,-

Over 5 jaar is een synthex niet meer te maken ben ik bang

Die Synthex klinkt behoorlijk digitaal en is al ingehaald door de huidige generatie synths

Back