(das) Protokoll - Lasers & Strobelights

Dat zie ik aan je avatar ja....:)
Is wel een klassieker in dat genre, Jeopardy van The Sound....:okdan:

Mercikes!

Op naar track 2. Myspace moet vol..
ook met vriendjes en vriendinnetjes trouwens. Dus komaan.. meld aan. :biertje:

Vind deze muziek eigenlijk altijd zeer irritant, maar dit nummer is zo ontzettend easy dat ik het goed kan waarderen. Stem is ook grappig. :D "ït's kickinnng assss"

Tussenstukje bij 2:10 vind ik niet helemaal gelukt, klinkt niet helemaal lekker, te laag ingespeeld?

succes !

Vind dat het wel smeriger mag qua geluid en wat meer duitse tekst erin jawohl !!!

Tussenstukje bij 2:10 vind ik niet helemaal gelukt, klinkt niet helemaal lekker, te laag ingespeeld?

Je hebt gelijk, hij zakt daar wat in... De ene synthlijn die je hoort is nogal laag, qua toon én volume. Eens proberen 'm wat te boosten.

Ja leuke track! Zang is cool.
Alleen mogen de claps wel wat harder. Keihard! maar dat is mijn smaak haha. Maar me oude equalizer maar van zolder halen:) Alleen is de song niet helemaal 'compleet' genoeg voor zo'n soort nummer. Het is opeens afgelopen

Origineel geplaatst door connected
Ja leuke track! Zang is cool.
Alleen mogen de c

Tnx! Weet nog dat een groepje Engelse dames op Reading Death in Vegas uitmaakten voor 'gay German Techno'
Steeds als ik m'n vocalen terug hoor moet ik daar aan denken.. bedankt nog :erm:

Origineel geplaatst door Kevin
en wat meer duitse tekst erin jawohl !!!

Origineel geplaatst door connected
Alleen is de song niet helemaal 'compleet' genoeg voor zo'n soort nummer. Het is opeens afgelopen

Zonder te veel in de verdediging te schieten:
Het gebrek aan nog een verse en de korte duur van 't nummer zijn bewust. Nu heeft de luisteraar zoiets van: "wtf, nu al afgelopen. nog een keer!"

Back