glennplumber
Kneed je synth
Heb weer een nieuwe track (bijna) af
Het is een beetje spacy techno track op een niet al te hoog tempo.
Omdat ik um zelf nu al iets te vaak heb geluisterd vraag ik jullie wat jullie er van vinden ! Op elk vlak zou ik graag wat feedback krijgen. Zelf had ik het idee dat ie iets te lang was ... maar anderen vinden dat juist weer niet ?!
Maargoed ... wat vinden jullie ervan ??
Het gaat om de track 'Frenetic Frenzie' bovenaan in de player !
GlennPlumber - Frenetic Frenzie
Op het moment dat ik dit berichtje schrijf is de track op myspace nog niet zichtbaar ... neemt bij myspace altijd wat meer tijd in beslag
Maar evengoed hieronder de link en misschien is ie inmiddels zichtbaar !? De bovenste link werkt in iedergeval !
GlennPlumber - Frenetic Frenzie (myspace)
Alvast bedankt !!
Glenn
Het is een beetje spacy techno track op een niet al te hoog tempo.
Omdat ik um zelf nu al iets te vaak heb geluisterd vraag ik jullie wat jullie er van vinden ! Op elk vlak zou ik graag wat feedback krijgen. Zelf had ik het idee dat ie iets te lang was ... maar anderen vinden dat juist weer niet ?!
Maargoed ... wat vinden jullie ervan ??
Het gaat om de track 'Frenetic Frenzie' bovenaan in de player !
GlennPlumber - Frenetic Frenzie
Op het moment dat ik dit berichtje schrijf is de track op myspace nog niet zichtbaar ... neemt bij myspace altijd wat meer tijd in beslag
Maar evengoed hieronder de link en misschien is ie inmiddels zichtbaar !? De bovenste link werkt in iedergeval !GlennPlumber - Frenetic Frenzie (myspace)
Alvast bedankt !!
Glenn

)