Eerste opdracht tot het maken van filmmuziek

MadDonna

Juventus nieuwste fan
Het bedrijf waar ik voor werk is gefuseerd met een bedrijf in Apeldoorn. Deze wilde voor een reclamefilmpje een intro hebben. In plaats van meteen uit te besteden hebben ze in eigen gelederen gekeken of iemand dat kon, en zijn bij mij uitgekomen. Hier het resultaat. Ik ben er best wel trots op moet ik zeggen. Alhoewel ik als ik dit ooit nog een keer ga doen, toch anders ga doen. Nu heb ik het muziekje gemaakt zonder dat ik weet hoe de film eruit gaat zien, volgende keer wil ik dat andersom doen.

Filmmuziek

Het klinkt inderdaad niet als een muziekje voor onder een maandverband- of wasmiddelreclame :)

Nee dat klopt, het moet onder een filmpje wat een beetje een undercover/spionage gevoel moet geven. Dus dat klopt wel.

Origineel geplaatst door MadDonna
Nee dat klopt, het moet onder een filmpje wat een beetje een undercover/spionage gevoel moet geven. Dus dat klopt wel.

Je werkt voor een wapengroothandelaar??? :D

Origineel geplaatst door M01C
Je werkt voor een wapengroothandelaar??? :D

:D Nee, maar automatiseren hem wel. :dubbel:

Ik heb het eerste stukje dus nu gezien met mijn muziek eronder, best grappig. Soort van Undercover in Nederland parodie.

Filmpje

Filmmuziek maken

Filmmuziek maken

Hallo ik ben al erg lang bezig met muziek maken en nu wil ik er ook iets mee gaan doen. Voor voorbeelden check www.soundclick.com/lexodius. Nu zie ik dat u al een opdracht heeft gekregen voor het maken van filmmuziek. Het maken van muziek voor films en reclames is mijn droom. Nu is het alleen erg lastig om met de juiste personen/bedrijven in contact te komen. Ik hoop dat u mij hiermee misschien kunt helpen.

Bij voorbaat dank Alexander van Hees A.K.A. Lexodius
www.soundclick.com/lexodius

Back