driftwood ... Lid sinds 8 Maart 2004 Berichten 212 Locatie Roermond 31 augustus 2007 #1 En nummer 3 Jetzt online! klik mal hier, ja
BlackEyed Geschoren lid Lid sinds 19 Maart 2005 Berichten 1.934 Locatie Uithoorn 31 augustus 2007 #2 Goeie tekst!
driftwood ... Lid sinds 8 Maart 2004 Berichten 212 Locatie Roermond 31 augustus 2007 #3 danke. Nu ook met videoclip
BlackEyed Geschoren lid Lid sinds 19 Maart 2005 Berichten 1.934 Locatie Uithoorn 31 augustus 2007 #4 Briljante stop motion clip, erg leuk. Waarmee maken jullie je muziek?
geschirrspüler ex pocketzip Lid sinds 8 juni 2006 Berichten 1.470 Locatie belgië 31 augustus 2007 #5 absoluut mijn favoriet van de drie! vind dit echt geweldig heerlijk concept en leuke frisse songs... houden zo
absoluut mijn favoriet van de drie! vind dit echt geweldig heerlijk concept en leuke frisse songs... houden zo
driftwood ... Lid sinds 8 Maart 2004 Berichten 212 Locatie Roermond 1 september 2007 #6 Origineel geplaatst door BlackEyed Briljante stop motion clip, erg leuk. Waarmee maken jullie je muziek? Zie meer... Reason met Axiom-25 + nog een Behringer controller Audition voor de rest: vocalen en soms gitaar Gitaar via PODxl B1 Mic + preamp En voor de clip een digicam op statief, 3 toetsenborden en een hoop geduld.
Origineel geplaatst door BlackEyed Briljante stop motion clip, erg leuk. Waarmee maken jullie je muziek? Zie meer... Reason met Axiom-25 + nog een Behringer controller Audition voor de rest: vocalen en soms gitaar Gitaar via PODxl B1 Mic + preamp En voor de clip een digicam op statief, 3 toetsenborden en een hoop geduld.
Tukker SyntherKloas Lid sinds 21 juli 2007 Berichten 1.348 1 september 2007 #7 "...the bastards..." Sehr gute Kaazige Muziek gentlemen. *Alleen mis ik nog een staccato guitaar riff ofzo....iets "treibends" in het midden van de mix. Pak een gitaar en rammen maar!
"...the bastards..." Sehr gute Kaazige Muziek gentlemen. *Alleen mis ik nog een staccato guitaar riff ofzo....iets "treibends" in het midden van de mix. Pak een gitaar en rammen maar!