eerste dubstep produktie

Heb net de versie geupdate.. Er zal in deze track geen zware basslijn zitten zoals vaak in dubstep wordt gebruikt. Daar ga ik zeker nog ff achteraan, heb net al wat sinebasses gevonden die ik nog eens aan een nader onderzoek moet gaan onderwerpen.

Iig ben ik best tevreden over deze eerste poging....

Check de update, heb daarin met name in het 2e gedeelte nog wat extra percussie toegevoegd om meer swing te verkrijgen.

Kan iemand mij vertellen uit welk apparaat men meestal basslines haalt? De rs7000 heeft best gave basslines maar heb zo`n idee dat de dubstepbasslines vast en zeker uit een ander (hardware) apparaat komen. Misschien tijd om m`n korg weer eens onder de loep te nemen ....

tnx in advance!

Beetje kaal nog. Of is dat juist de bedoeling? Er gebeurt te weinig vind ik. Sommige delays vind ik niet zo geslaagd, vooral in het begin over die vocal sample doet de timing van de delay de groove geweld aan, in negatieve zin.

Wel erg mooie drum / percussie sounds! :{

Vind hem goed. Ben niet thuis in dubstep, maar het sfeertje is lekker dromerig. Mix kan ik weinig op aanmerken, misschien de kick iets vetter? :okdan:

De bedoeling was inderdaad om em redelijk kaal te houden... Vind de laid back atmosfeer wel lekker zo, minimal dubstep ;)

Xal sowieso de tips omtrent delays eens meenemen als ik er weer verder aan ga werken.

:maffia:

Niet alles met af en toe een feedback echo is dubstep natuurlijk he...

Origineel geplaatst door Bass
Niet alles met af en toe een feedback echo is dubstep natuurlijk he...
en niet alles met een lage bass + LFO = dubstep

minimal dubstep ... ik zou als ik jouw was die term claimen ;)
onder de naam van synthforum natuurlijk ;)

Back