Heaveether
Stamgast
De reverb van artsacoustics vind ik persoonlijk erg goed. vooral voor trance. je pakt een lekkere droge pad gooit er een beetje artsacoustics over heen en je bent direct in dromeland. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Er zijn er wel een aantal: o.a. TC Electronic M6000; Lexicon 960/ 480. Niet heel goedkoop nee, maar kwaliteit kost geld healtiverb is een IR
er zijn voor zover bekend maar weinig hardware IR`s
en die paar die er zijn zijn peperduur en schaars
. Zou trouwens zomaar kunnen dat de nieuwe Lexicon PCM 96 ook IR's aankan, maar dat weet ik niet zeker.Een V-verb, is dat niet van Behringer? Tering, dat wil je toch niet?ik zoek een hardware reverb die goed stil is ..zo'n v-verb lijkt mij misschien wel wat..( een ruisbak heb ik al)
ik zat ook te denken aan zo'n groene line 6 ..?
iemand anders nog tips ?
al gedacht aan een tweedehands quantec yardstick?
Een reactie vanuit het perspectief van een audio engineer:
Een V-verb, is dat niet van Behringer? Tering, dat wil je toch niet?
Afijn, input over de serieuze machines kan ik wel geven, maar helaas (of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt) heb ik geen ervaring met de andere apparaten die hier voorbij komen.

De reverb van artsacoustics vind ik persoonlijk erg goed. vooral voor trance. je pakt een lekkere droge pad gooit er een beetje artsacoustics over heen en je bent direct in dromeland.![]()
Maar denk het wel op eerste gezicht. Klank is goed, en er zit net op wat ik wil... Leuke interface, niet teveeel poespas...Hah... goed dat je het zegt !!![]()
Ik wil m'n Virus laten klinken alsof ik in de Grand Canyon sta, heh