korgkonijn
stoffige zomp
De korg 168rc is een digitale mixer met 24 inputs: 8 analoog, waarvan 2 XLR/microfoon (met phantompower) en 6 line in en 2x8 digitaal via ADAT. Het mixgedeelte bestaat uit 12 faders, daarnaast kun je vier kanalen nog via het menu regelen. Elk kanaal heeft: eq, 2 aux-sends, 2 effect-sends, pan, solo en mute. De 168rc heeft 2 effectprocessors. Alle functies zijn zeer overzichtelijk bereikbaar via een 240x64 display. Verder zijn alle parameters van dit aparaat op te slaan naar user presets of te verzenden/laden via MIDI. Ook heeft hij mixer automation als je bijv een sequencer erop aansluit, LET OP: de faders zijn niet gemotoriseerd, en bewegen dus niet mee, de plaats van de fader wordt dan aangegeven door middel van twee ledjes.
Van fader 5 is het mixknopje weg. Verder werkt hij perfect.
Je krijgt er ook een korg 1212IO kaart bij waar ik niet van weet of hij het wel doet (vandaar gratis erbij) Ik weet ook niet of hij voor pc of mac is.
Na lang zoeken heb ik de gebruiksaanwijzing gevonden in pdf vorm, die krijg je erbij op een cdtje.
richtprijs €250,- Kan niet opgestuurd worden maar wel opgehaald in Alkmaar.
Line6 Echo Pro
Dit is altijd mijn lievelingetje geweest en is dus in zeer goede staat, geen rackbeschadigingen. Behoeft verder weinig uitleg, denk ik. Ze zijn zeer moeilijk te vinden dus de richtprijs is €375,- Kan eventueel opgestuurd worden, verzendkosten voor de koper.
Foto's volgen later
grtz
Van fader 5 is het mixknopje weg. Verder werkt hij perfect.
Je krijgt er ook een korg 1212IO kaart bij waar ik niet van weet of hij het wel doet (vandaar gratis erbij) Ik weet ook niet of hij voor pc of mac is.
Na lang zoeken heb ik de gebruiksaanwijzing gevonden in pdf vorm, die krijg je erbij op een cdtje.
richtprijs €250,- Kan niet opgestuurd worden maar wel opgehaald in Alkmaar.
Line6 Echo Pro
Dit is altijd mijn lievelingetje geweest en is dus in zeer goede staat, geen rackbeschadigingen. Behoeft verder weinig uitleg, denk ik. Ze zijn zeer moeilijk te vinden dus de richtprijs is €375,- Kan eventueel opgestuurd worden, verzendkosten voor de koper.
Foto's volgen later
grtz