Micromoog op MP

Nicolas 2000

It's a household name
Een winkel verkocht een afgeragde (nuja, hij zag er op z'n minst groezelig uit en er waren overal lijmresten van stickers ofzo op de toetsen) micromoog voor 250€ op MP, hij is er na een uurtje al vanaf. Was dit zo'n megakoopje dan? Op ebay zag ik prijzen van zo'n 400 dollar (300 euro) voor eentje in nettere staat.

Was dat 'n winkel uit Beek Ubbergen toevallig?

Nou kijk... hij zou met de eigenaar gaan overleggen over mijn bod. Als hij het er niet mee eens zou zijn zou ie mij zeggen wat die man er wel voor zou willen hebben. Dus hij gaf mij het gevoel dat ik de eerste keus koper was!
Als ik de prijs dan te hoog zou vinden zou ik het wel bij de Interesante Gear Topic zetten.
Gun iedereen z'n Moog!
Maar hij heeft me nooit gebeld!
Zie net 't ding hier voorbij komen.... frust!
Heb die vent al 'n mailtje gestuurd met mijn ongenoegen over zijn handelen.
Had er toch 'n middag tijd in gestoken om te kijken voor hem wat ie waard was en of er onderdelen voor te krijgen zijn...

Maar goed. Als mensen in de buurt van Beek Ubbergen zijn...
Daar zit Stockenhof Muziek. Ga er even langs en maak um lekker met iets, en laat vervolgens nix van je horen!
Maar laat het wel even weten als het verkoopt voor iets meer....

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!

Verre van in orde. Alles kraakte enzo. En 't ding was bes wel VIES!
Maar goed. Heb de man gezegd dat ie mij eerst moet laten weten als ie iets heeft. Ken ik het hier posten!

Origineel geplaatst door minoelec
Nou kijk... hij zou met de eigenaar gaan overleggen over mijn bod. Als hij het er niet mee eens zou zijn zou ie mij zeggen wat die man er wel voor zou willen hebben. Dus hij gaf mij het gevoel dat ik de eerste keus koper was!

je had m ook zelf even kunnen terugbellen met een fair bod nadat je hier je licht had opgestoken. 150 was wel erg weinig.
en 400 dollar (zie ze ook voor meer gaan) is wel in amerika! los van de praktische kant van verzendkosten en invoerrechten dier nog bij komen, zie je daar ook met enige regelmaat micromoog of andere leuke moogs te koop. dat is hier nou eenmaal een stuk minder en ook dat doet wat met de prijs.
naja. volgende keer beter.

Ja ach... tis jammer ey! Volgende keer beter.

Ga maar verder met het zoeken naar Hammond orgel om m'n leven, tijd, rellatie en gezondheid mee te verkloten... lol

een hammond b3 toevallig??
als je er toevallig 2 voor de prijs van 1 ziet gooi er dan maar eentje deze kant op ook...:D
op mijn bod laatst op marktplaats dat ik hem gratis zou willen komen ophalen als dat ding te erg in de weg zou staan ging de aanbieder helaas niet op in

Neu.. Hammond Novachord...

Hij ken op slot trouwens!

Origineel geplaatst door minoelec
Ja ach... tis jammer ey! Volgende keer beter.

Ga maar verder met het zoeken naar Hammond orgel om m'n leven, tijd, rellatie en gezondheid mee te verkloten... lol

staat hier in waik ...onder utrecht een hammond organ ,..wel soon huiskamer ding ...denk/weet eiegnlijk wel zeker analoog met revrb veer ,..met input ...denk dat je 50 eu betaalt ..oja met hammond ritme box

bliep ietsvoor jou
wielen eronder en mee naar de "chill partijtjes"

:luv:

Back