synth herstellers

ch9527

Ouwe rot
iemand een idee waar betrouwbare, goede synth herstellers zijn in de buurt van amsterdam.
boemtsjak reageert niet op herhaaldelijk mailen.

Ik heb een korg poly 800 met moog slayer mod waarvan een A toets is doorgebroken. Die zou ik wel willen laten repareren, maar ben ook een beetje huiverig voor de prijs, omdat het niet zo'n hele waardevolle synth is. Omgeving Nijmegen, maar ben mobiel, dus als het niet te ver weg is...

Suggesties welkom!
:)

Origineel geplaatst door Mike Philco
Als het alleen een afgebroken toets is dan kan ik toch gewoon een toets naar je opsturen?
Dan zet je hem er zelf in.
Is niet echt moeilijk.
Gaat het om een gewoon klavier? (Dus de witte toetsen wit en de zwarte toetsen zwart)
Yup het is alleen een afgebroken toets, van een niet geinverteerd klavier, wit dus. De reden dat ik het wilde laten doen is omdat ik niet heel handig ben... :o:
Maar als je echt denkt dat het haalbaar is voor iemand die nog net een schroevendraaier weet te gebruiken dan ga ik het graag proberen! :)

PB'tje anders?
:D

heb inmiddels iemand gevonden die voor mijn beestjes kan zorgen.

Ik zit in Meppel met mijn bedrijf maar ik ben ook regelmatig in Amersfoort en Hilversum.
Misschien kunnen we iets afspreken.
Wat is er aan de hand? En waarmee?

Ik zit in Meppel met mijn bedrijf maar ik ben ook regelmatig in Amersfoort en Hilversum.
Misschien kunnen we iets afspreken.
Wat is er aan de hand? En waarmee?

ik woonin wijk bij duurstede ...onder utregt en heb een "kaptte voeding pro one "
opsturen geen optie ,..iemand ?
:doei:

In Utrecht woont Bert Vermeulen, goeie betrouwbare techneut, niet duur.

Helaas, even googlen op "Bert Vermeulen, goeie betrouwbare techneut, niet duur" leverde niet het gewenste resultaat.

Zijn er nog contactgegevens/pb/email gegevens beschikbaar ?

Back