logic licentie overnemen ?

drumndaze

Stamgast
Hi,

ik kan een 2dehands logic pro 7.2 pakket kopen voor mijn mac
de vorige eigenaar geeft er alles bij (originele doos, dongle,...)
Is het moeilijk om deze software dan op mijn mac te krijgen zonder dat ik problemen krijg qua licentie ed ?

Groeten en bedankt

Bart

Misschien overbodige info: maar je bent je er van bewust dat er logic 8 uit is en cheaper than ever? ;)

L56 Out...

is de opvolger van logic pro dan die logic studio 8 ? (kost inderdaad enorm weinig... 479 euro...)
of sla ik de bal volledig mis...

gr
bart

Origineel geplaatst door drumndaze
is de opvolger van logic pro dan die logic studio 8 ? (kost inderdaad enorm weinig... 479 euro...)
of sla ik de bal volledig mis...

gr
bart

Opvolger van Logic Pro 7 is Logic Pro 8. Deze is alleen in het pakket Logic Studio te verkrijgen, en inderdaad het kost geen ruk.

Tis zo cheap dat ik zelfs zit te denken aan de aanschaf van een Mac Mini.

Omgekeerde wereld als je het mij vraagt! Maar mij hoor je niet klagen. ;)

L56 Out...

Bericht door een moderator:
Apple vs. PC discussie mag ergens anders gevoerd worden

Maarreh, drumndaze, kijk eens hoeveel mensen "opeens" hun Logic op eBay hebben gezet. Tel even uit wat 7.2 + upgrade je gaat kosten in vergelijking met de nieuwe.

had me bijna laten vangen...
Logic 7.2 voor 400 euro... (ivgm 1000 vond ik dat een mooie deal)
479 euro voor de 8 heb ik graag over !

bedankt mensen voor de tip!!!!!! :halleluja

Geen probleem. Als je deze thread naar geheim houdt voor de verkoper van 7.2....

:duivels:

:)

L56 Out...

Heb ergens opgevangen dat je de dongle toch nodig hebt bij upgrade. Klopt dit? Wil daar echt vanaf... Moet ik dan een volledig nieuwe versie kopen? Wat gebeurt er met de Jam Packs die er al opstaan nu? Worden die overschreven?

je kan je dongle of oude serial gebruiken om up te daten.. voor de rest heb je die dongle dan niet meer nodig, want je moet ook een nieuwe serial ingeven uiteraard.

Dat zou geweldig zijn want dan ben ik voor 199 euro gesteld! Je bent zeker? Geprobeerd? Want op een ander forum las ik over iemand die de upgrade had gekocht en nog steeds de dongle nodig had.

Origineel geplaatst door Corneel
Dat zou geweldig zijn want dan ben ik voor 199 euro gesteld! Je bent zeker? Geprobeerd? Want op een ander forum las ik over iemand die de upgrade had gekocht en nog steeds de dongle nodig had.

las ik ook, maar bleek verwarring te zijn omdat je kan kiezen wat je ingeeft dacht ik.. ben het dus niet 100% zeker.
niet geprobeerd nee.

Back