benieuwd wat jullie hier van vinden :)

Fuwu

Nieuwkomer
een trance nummertje men eerste,

vind het zelf wel een nummertje met lekker veel variatie maar mischien iets te lang.

mischien is het wel hard trance ofzo, nja laat me maar weten wat je er van vind :)

Het is gemaakt met fruity i.c.m 3rd partyplugins: massive, altiverb en lexicon delay en nog wat andere plugs.

HF,

www.myspace.com/Fuwu kun je hem downen

Laatst gewijzigd:
mis een beetje een mooie 909 kick eigelijk.

Voor een eeste poging klinkt het veelbelovend. :okdan:
Idd veel variatie, maar dat is dus duidelijk iets anders dan een goed arrangement. Daar valt nog veel te verbeteren IMO.

Wel leuk, alleen teveel van hetzelfde qua ritmische melodie, klankkeuze en verloop.
Drumpatronen mogen ook wat gevarieerder.

In het eerste stuk zit ergens steeds 1 "vals" nootje .... 2 en halve tel ofzo van iedere 16 maten.

Zie wel een jaren '80 tafereel voorbij komen met zoiets als dit :dj:

Gooi er wat meer afwisseling in en het kan een leuke track worden :okdan:

thanx voor feedback,

die kick ga ik nog ff aan vogelen kijken of ik em iets meer punch kan geven zonder dat het nummer ineens hardstyle word :)
en over het arrangement ben ik het helemaal eens, is nog niet echt een rooie lijn in het nummer. moet ook zeggen dat ik gewoon lekker aant kutten was achter men pctje. Volgende x als ik trance maak ga ik ff een heleboel trance van andere artiesten luisteren :) voor de sounds.

Fuwu

Eerste melodie is een stuk zachter dan de 2e, maar die 2e staat voor mijn idee te hard.
De kick minder galm en meer directer in de mix zetten, misschien een ander geluid ervoor gebruiken, maar probeer hjet eerst met minder galm.

Ik sluit me aan bij Niel: net iets te veel galm in de drums en misschien te weinig in de synths. Verder zouden de bekkens wel iets harder mogen omdat het zo wat van "boem boem boem" klinkt terwijl je nou juist boem tsjik boem tsjakke boem boem tsjjj zou moeten hebben. Die Tiƫsto kan binnenkort wel inpakken volgens mij ; )

k ik ga toch nog ff een neiuwe versie maken geloof ik :)

Die kick gewoon minder dof en minder galm, en die hihats en gegate crashes op de 2e en 4e kick zet ik harder denk ik :). Ik hoor ze zelf erg goed hier op men krk v6 jes maar die hebben ook redelijk wat scherp hoog. Dus mischien dat dat een beetje wegvalt op andere systemen. Thanx for listening :)

Fuwu

MySpace

MySpace

vrienden nodig?

Back