Gejatte BCA 2000

Flamehead

Ingeburgerd
Beste mensen,

Ik zou een aantal weken geleden een nieuwe BCA 2000 van Behringer afgeleverd krijgen, maar die vogel van een postbode heeft het pakketje onbeheerd achtergelaten in ons trappenhuis (de bovenbuurman vond dit een goed idee), aangezien ikzelf niet thuis was.

Pakket weg natuurlijk, en niemand weet ergens van. De TNT wil mij ook geen vergoeding betalen. Nu is mijn vraag of de mensen die een BCA 2000 aangeboden krijgen in de omgeving van Arnhem/Gelderland, mij ff een mailtje zouden kunnen sturen.
Ook wanneer mensen in andere delen van Nederland "dubieuze aanbiedingen" van BCA 2000's tegenkomen zou ik hun input zeer kunnen waarderen.

Dit kan naar: realflamehead@hotmail.com
Een en ander zal natuurlijk met de nodige discretie worden behandeld.

Bedankt alvast.

Bericht door een moderator:
Ik vind 't erg vervelend voor je, maar het hoort niet in Te Koop aangeboden thuis.

Gewoon niet betalen want het pakje is nooit afgeleverd
(TNT kan niet bewijzen dat ze geleverd hebben,
aangezien je niet afgetekend hebt).

En vervolgens gewoon een nieuwe bestellen... Pech voor TNT...

Origineel geplaatst door r.5
Gewoon niet betalen want het pakje is nooit afgeleverd
(TNT kan niet bewijzen dat ze geleverd hebben,
aangezien je niet afgetekend hebt).

En vervolgens gewoon een nieuwe bestellen... Pech voor TNT...

Ik denk dat hij al betaald heeft.... als het om een rembourszending gaat, zou TNT het pakket nooit zomaar achterlaten. :stupid

TNT doet alles om hun klanten tevreden te houden.

*kuch*

Origineel geplaatst door fuse
TNT doet alles om hun klanten tevreden te houden.

*kuch*

Idd, maar de klant is hier niet Flamehead maar de online shop...

typisch TNT weer !

de bezorger is duidelijk in gebreke gebleven, dus belachelijk dat ze niets willen vergoeden.
heb je getekend voor ontvangst ? nee !

ik heb een soortgelijk geval al eens meegemaakt en toen weigerden ze ook te vergoeden.

dien een klacht in en bel de klantenservice zoveel mogelijk !

Leuk is anders.
Maar denk wel dat ze hier gelijk hebben als de winkel gewoon in gebreke is gebleven bij je aankoop. En ze zullen dus gewoon dat wat je gekocht hebben moeten leveren. En dat mogen ze dan zelf met TNT uitvechten wie dat mag betalen.

simpel idd...

Flamehead heeft zijn deel WEL netjes afgehandeld: al betaald.
TNT/Shop hebben hun deel NIET netjes afgehandeld: Flamehead heeft geen BCR.

TNT moet, als Flamehead niet thuis is, het pakketje tijdelijk ergens opslaan waar ze de supervisie er over hebben.
de bezorger had dus absoluut niet het advies van de buurman moeten/mogen opvolgen, want het trappenhuis is niet het final address. Flamehead geeft toch ook niet zijn geld aan een tussenpersoon die wel ff zegt dat het goed komt?

maar goed, nu is het Flamehead's woord tegen die van de bezorger, want hoe kan Flamehead bewijzen dat hij de BCR wel of niet heeft? :confused:

Laatst gewijzigd:
Lijkt me simpel. TNT zal een handtekening moeten kunnen overleggen. En als ze dat niet kunnen dan zijn ze nalatig geweest, en dat klopt dus ook.
Trouwens garandeerd TNT niets over het al dan niet aankomen van de post bij de normale post en zullen dus ook daar op terugvallen. En is dus waarschijnlijk de bal aan de verkopende partij die in gebreke is gebleven. Die heeft immers ervoor gekozen om de onbetrouwbare TNT te gebruiken om het op te sturen.

Definitie van TNT-Klantenservice: Als je het niet meer ziet zitten drukt TNT klantenservice je wel even over de richel.

Ik heb onlangs naar een forumlid (Ha die Ron) een Asia-board opgestuurd en heb per ongeluk het verkeerde huisnummer ingevuld.
Een huisnummer dat overigens NIET bestaat.
Het pakje is volgens Track en Trace afgeleverd aan de geadresseerde. Maar dus niet bij Ron.
Dat is raar,...Het hele adres bestaat niet. Waar is nu dat pakketje gebeleven?
Dan krijg je te maken met de Klantenservice die je een formuliertje toezenden.
Daar moet je dan alle gegevens en de reden waarom het volgens jou is foutgegaan invullen.
Na 2 ! ! weken krijg je te horen middels een brief dat volgens de Track &Trace het pakketje is afgeleverd aan de geaderesseerde. NOU JA ZEG,...Dat weet ik ook wel (Dat wist ik al via de Track & Trace) maar ik heb duidelijk op het formulier aangegeven dat het adres verkeerd was en dat het adres dat op het pakketje stond niet bestaat.
En het rare is dat ze bij TNT ook zeggen dat dat adres niet bestaat.
Nu moet ik een bezwaarschrift indienen. Alsof ik het niet druk genoeg heb.
Die gasten bij de klantenservice doen maar wat en piepelen de klant.

Stel je nu het volgende eens voor:
Ten eerste: De bezorger heeft een pakket afgegeven op een verkeerd adres. Dat is al fout. (Het pakketje had gewoon weer retour moeten komen).
Ten tweede: Iemand heeft nu een pakketje ontvangen en geaccepteerd met een verkeerde naam erop.
Ten derde: Deze persoon maakt de doos open en vind een Asia-board en weet totaal niet wat hij ermee moet.
Dan breng je potjandorie dat pakketje weer terug naar TNT of je stuurt het ongefrankeerd retour naar mij ! !

Ik ga daadwerkelijk een bezwaarschrift indienen (Uit principe). Ook heb ik al laten weten dat ik het er niet bij laat zitten omdat ze zo dom en ongemotiveerd omspringen met hun klanten.
Laat me maar eens weten of er nog meer van dit soort idiote dingen zijn voorgekomen met het opsturen van synth-gerelateerde dingen.

Origineel geplaatst door fuse
En is dus waarschijnlijk de bal aan de verkopende partij die in gebreke is gebleven. Die heeft immers ervoor gekozen om de onbetrouwbare TNT te gebruiken om het op te sturen.

Jaja, alles omdraaien.. euh snap dat helemaal niet. TNT is schuldige. (punt)

Origineel geplaatst door scan
Jaja, alles omdraaien.. euh snap dat helemaal niet. TNT is schuldige. (punt)

Ben het met je eens hoor. Die <vul maar een scheldwoord in> hebben mij ook te pakken gehad.
Maar ze zeggen in de kleine lettertjes dat ze niet verantwoordelijk zijn en als je het opstuurt je dit accepteert. Uitzondering is dan grove nalatigheid, maar blijkbaar valt het dumpen van een pakketje in een trappenhuis daar niet onder.
Maar ondertussen dus wel via de reclame de mooie sier maken dat ze zo goed bezig zijn.

Zowieso maakt het niet uit wie er schuldig is maar wie er verantwoordelijk is.
Jij koopt het ding bij de verkoper dus het koopcontract ga je aan met die verkoper.
Dat die het via TNT opstuurt is in principe zijn/haar probleem.
Die verkoper zal dan TNT aansprakelijk moeten stellen en die mag dan z'n/d'r nek breken over die burocratische onzin.

En dat geldt dus ook als 2 prive mensen iets naar elkaar opsturen. De versturende is verantwoordelijk voor het aankomen. En TNT zal het echt geen bal schelen of het aankomt of niet. En als het kwijt raakt dan ben je als verstuurder de sjaak.
Dan kan je het voor meer geld ervoor zorgen dat er een ontvangstbewijst getekend moet worden. En natuurlijk is dat geldklopperij, maar dat krijg je vanzelf met dit soort regeltjes.

Het punt is dat die TNT bezorgers het gewoon niet gaan dumpen voor de deur of bij buren of zo. Maar die gasten worden uiteindelijk ook afgerekend hoeveel colli ze per dag hebben afgehandeld. (En als je daar niet aan voldoet dan wordt je gekort op je salaris.)

Maw, het systeem is verrot. Diep en diep verrot. :D

zo had ik laatst weer mazzel.

ik had voor 54 euro platen besteld, twee albyums. Onder rembours.

Kom bij het postkantoor want ikw as steeds niet thuis om te ontvangen. kreeg het pakket gewoon mee, niets betaald :D

Nou ja, ik hoor het nog wel denk ik, dan ga ik ook niet moeilijk doen.Ik opende het pakket en op de bon stond toch echt onder rembours.

Back