roland tr626 Of Roland MC-303 groovebox

TR626 = Stylisch, vettesounds, beperkt.
MC303 = Geen style, kutsounds, uitgebreid.

Ik zou voor een TR626 gaan omdat ik al synths enzo ernaast hebt.
Als je nou nog niks hebt om muziek mee te maken dan kan een MC303 wel leuk zijn.
Je kan uit een MC303 zowel synths als drums laten komen tergelijketijd.

Dat is appels met peren vergelijken. De ene is een ouwe drumdoos met volgens sommigen een vet geluid maar met beperkte synthese mogelijkheden, de andere een van de eerste grooveboxes.
Aan je vraag te horen heb je er nog niet zoveel kaas van gegeten, dan heb je denk ik meer plezier van een MC303, en die is ook nog goedkoper.

Laatst gewijzigd:
Ik zou voor een Boss DR202 gaan. Zitten 'n hoop drums in en bes vette presets. Was 't eerste drum dinges wat ik kocht. Heb er nog steeds spijt van dat ik um verkocht heb... hmmmmmm...... ik ga effe naam MP!

Nou.. moeilijk te vinden. Maar wel vet.

helemaal wat klausito zegt

Klausito? Was dah???

Ik merk dat het je weinig uitmaakt aan welke eisen je drumdoos moet voldoen. Daarom heb ik hier voor 17 euro iets voor je gevonden. Klik hier voor een demo.

Origineel geplaatst door n303y
Ik merk dat het je weinig uitmaakt aan welke eisen je drumdoos moet voldoen. Daarom heb ik hier voor 17 euro iets voor je gevonden. Klik hier voor een demo.

volgens mij is deze niet hellemaal goed meer, klinkt nogal verot :confused:

Origineel geplaatst door gerrie79
volgens mij is deze niet hellemaal goed meer, klinkt nogal verot :confused:

hahaha neej das helemaal 3 x niks damn..
maar heb waarschijnlijk die MC 303 al

Ja, die circuit bent DD6 klinkt wel lekker. Ben benieuwd naar een circuit bent MC-303, }:|
Terzijde, hier een lekkere demo van die MC-303. Jammer van de beperkingen van dat ding.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
TR626 = Stylisch, vettesounds, beperkt.
MC303 = Geen style, kutsounds, uitgebreid.
beide zijn samples hoor ;) hoezo 'vet'? ... en dan heeft de mc-303 er gelukkig veel meer dus tsja... :)
en wat wil 'stylisch' pcies zeggen dan? ...het enige voordeel dat de 626 heeft zijn de vele individuele outputs

ik zou voor een BOSS DR-660 gaan...

Origineel geplaatst door n303y

Je vraagt je toch af wat dat pookje nou precies doet he?

Ik zoeken naar dat ding, kom ik hier (Bugbrand) terecht :confused: Mooi spul zeg! Die link moest ik echt even posten. :)

Back