[Release] Synth.nl - AeroDynamics Album

Synthnl

Synthesizer Deuntjesmaker
Het is zover :)

13 october komt mijn eerste release op CD uit genaamd 'AeroDynamics' onder de naam 'Synth.nl'. Hij wordt gereleased door Groove Unlimited.

Ik ben zelf al jaren fan van 80'er jaren synthesizer muziek zoals Jean-Michel Jarre en Vangelis in die tijd en ben daar uiteraard door beinvloed. Mijn muziek is het beste te omschrijven denk ik als een wat modernere versie van die muziek met wel die sfeer van die tijd. Het is een redelijk gevarieerd album met veel melodie, bescheiden maar lekkere ritmes en uiteraard veel synthesizer klanken :)

Je kan op mijn website www.synth.nl alvast wat dingen beluisteren. De versie die daar staan zijn nog wel ongemasterde demo versies. T.z.t. zal ik deze vervangen door (kortere) orginele soundclips van de CD.

De tracklist is te zien op de achterkant van de cover onderaan deze post. Het nummer 'Maranello' waar ik vorig jaar mee heb meegedaan met de synthforum contest staat dus ook op deze CD.

De reden dat ik hem nu vast aankondig is de datum van 13 october. Dan is namelijk ook E-live en daar zal de CD al liggen. Als je hem pre-ordered en daar ophaalt krijg je namelijk 10% korting en uiteraard geen verzendkosten. Voor de mensen die naar E-live gaan en dit soort muziek mooi vinden, is dat dus wel een leuke deal denk ik. Vandaar vast deze vooraankondiging. Zie ook deze thread over E-live.

De CD is nu al te bestellen op de website van Groove Unlimited

AeroDynamics_Front_269.jpg

AeroDynamics_Back_269.jpg

:okdan: Gefeliciteerd!!!

je hebt er hard aan gewerkt weet ik, en het eindresultaat is er dan ook naar. Ben erg benieuwd naar de cd :{

Origineel geplaatst door Alan
Gaaaaaf :okdan:
Eigenlijk verwachten we dan ook een live optreden op E-Live van Synth.nl, toch? ;)
En ik wil een handtekening :halleluja

Die handtekening is geen probleem :) Maar ik live?? Ik zou waarschijnlijk ter plekke dood neer vallen van de stress op een podium. Dat lijkt me niet leuk voor het publiek ;)

Goed werk, Sioux! Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
(de 'tussenversies' kan ik inmiddels wel dromen, maar dat zal je niet onbekend voorkomen... :D)

Origineel geplaatst door Sioux
Die handtekening is geen probleem :) Maar ik live?? Ik zou waarschijnlijk ter plekke dood neer vallen van de stress op een podium. Dat lijkt me niet leuk voor het publiek ;)

Welnee man, valt reuze mee. Als je je goed voorbereidt, dan kom je een heel eind. De mensen komen echt het podium niet op hoor. Dat doen ze alleen bij Ron als ie met snoepgoed staat te zwaaien. :P

Gefeliciteerd nogmaals met je nieuwe (eerste) CD !! Ik heb wat fragmenten op je website gehoord en afgezien van de geluidsfragmenten van de auto's vind ik het een mooi, vooral verfrissende, plaat geworden. :okdan:

Origineel geplaatst door René
Welnee man, valt reuze mee. Als je je goed voorbereidt, dan kom je een heel eind. De mensen komen echt het podium niet op hoor. Dat doen ze alleen bij Ron als ie met snoepgoed staat te zwaaien. :P

LOL :)

Gefeliciteerd nogmaals met je nieuwe (eerste) CD !! Ik heb wat fragmenten op je website gehoord en afgezien van de geluidsfragmenten van de auto's vind ik het een mooi, vooral verfrissende, plaat geworden. :okdan:

Dank je wel :) Niet in alle tracks zitten autootjes overigens hoor :) In 4 van de 12 om precies te zijn. Maar goed. Ik hou wel van samples om het thema te verstevigen en sfeer te zetten dus :)

Michel, Synth.nl

Gefeli, release is altijd weer een hoogtepunt. :)

Origineel geplaatst door m.u.f.f
gefeliciteerd met je release, zeker niet onverdiend.

maaruh, dit is uiteraard erg persoonlijk, maar de website en cdcover kunnen wel een update qua design krijgen.

Hehe.. Tsja.. Ik heb wat nostalgische neigingen sorry :) Zal mijn leeftijd wel zijn :)

:biertje: He, gefeliciteerd met je release!

Heb een beetje geluisterd, maar sfeervolle tracks, hoor! Niet 100% mijn stijl, maar dat boeit niet.

:{ wat een gear heb je overigens..

Back