[Release] Synth.nl - AeroDynamics Album

Zit net effuh te luisteren via je website en ik moet zeggen: klinkt prima :dj:

Goeie muziek om onder een documentaire/sfeerbeelden te zetten.

Op de Groove website staat nu een datum van 10 oktober in plaats van 13 :) 3 dagen eerder dus. Hij zal dus zeker op tijd zijn voor E-live.

Indien je van plan bent om hem op te pikken op E-live: Ik heb begrepen dat de pre-order via www.groove.nl voor 8 oktober geplaatst moet zijn om in aanmerking te komen voor de 10% korting. Da's heel snel dus :)

Gisteren tijdens een zeer geslaagd E-live evenement is mijn album gereleased. Groove speelde mijn tracks op hun stand en veel mensen die het hoorden vroegen wat dat was en kochten het album. Heel leuk om te zien. Al met al een heel geslaagde dag en een zeer succesvolle lancering. Ik ben erg blij :)

Top voor je , gefeliciteerd Sioux... Klasse tracks!!

Heb de cd vandaag mogen ontvangen en inmiddels geluisterd.

Mijn complimenten, al die nummers passen perfect bij elkaar. de cd klinkt als een compleet verhaal wat verteld wordt.
En wat is die goed afgemixed en gemasterd. :halleluja

mag je trots op zijn op zo'n klasse produktie. :okdan:

thnx Quifster, was ook heerlijke muziek om temixen en temasteren.
En uiteindelijk hebben we het samen gedaan (Sioux & Grooveron)

Yo Michel,

Heb de CD al een paar keer beluisterd. De eerste keer in de auto (ja ik heb wel een goede speakerset ;) )
Daarna op mijn installatie. En ik ben het er over eens.

Het is een supergoede CD geworden. Heerlijke muziek, dat wist ik eigenlijk al omdat ik al veel had beluisterd, maar het uiteindelijke resultaat klinkt echt superstrak. Er zit veel meer dynamiek in. Hebben goede oren naar geluisterd in het afschuur- en lak-proces zeg maar. :mega:

Voor jou ook tof dat je je doel bereikt hebt en misschien wel meer dan je zelf had verwacht. Nadeel is het voordeel, dat je doorgaat met meer muziek maken haha. Leuk voor jezelf en voor ons ook natuurlijk!

Ben reuze benieuwd hoe de volgende cd zal gaan klinken. Maar als ik dit zo beluister, kan het eigenlijk niet beter. :okdan:

Ga door ga door....

Ik heb je album nu al een paar weken in huis en ik kan niet anders zeggen: gaaf album! Mijn complimenten! Op naar het volgende. (hoeveel zijn er inmiddels al verkocht?)

Hoi Eric,

Dank je wel voor dit leuke compliment! En dank je wel voor het kopen van de CD. Stel ik zeer op prijs! Tof man!

Ik heb trouwens ook een track van het album ingezonden in de contest (Turbulence). Dus vergeet ook niet te stemmen straks zou ik zeggen ;)

Ik ben inmiddels al druk bezig met volgende projecten :) Komt nog een hoop aan in de toekomst hoor.

De laatste keer dat ik het vroeg waren er 111 verkocht. Ben ik best tevreden mee voor de korte tijd dat hij in de verkoop is :)

AeroDynamics nu ook op CDbaby.com als MP3!!

AeroDynamics nu ook op CDbaby.com als MP3!!

Hoi allemaal,

Ik heb leuk nieuws!! Mijn eerste album 'AeroDynamics' is nu ook te koop op
CDBaby.com. Je kan hem daar als Fysieke CD, maar ook als MP3 download bestellen.

Je krijgt een zipfile met het artwork and 200 Kbit/s MP3 bestanden.

Je kan me hier vinden op CDBaby.com: http://cdbaby.com/cd/synthnl

Meer informatie over het album en teven de overige verkooplocaties:

http://www.synth.nl/project_detail.php?id=2

Prettige Kerstdagen!

Michel, Synth.nl

goed interview

Back