Net-adapters. PAS ER MEE OP ! !

Origineel geplaatst door Roel
gewoon onthouden wat bij wat hoort, en als je het niet kunt onthouden even een labeltje maken. makkelijk en snel klaar. je pakt bij de benzinepomp toch ook niet een willekeurige slang om te tanken?:eureka:

Je moet meer je best doen om verkeerd te tanken dan je denkt. Vulopeningen en pistolen zijn specifiek per brandstof gespecificeerd.

Het zou natuurlijk ook erg logisch zijn om per soort een ander soort stekkertje te gebruiken.

da's waar. adapters hebben vaak dezelfde stekkertejes maar polariteit, ac of dc en voltage willen weleens verschillen. toch labeltjes dan maar of gewoon de draadjes volgen

Origineel geplaatst door bikkel
Je moet meer je best doen om verkeerd te tanken dan je denkt. Vulopeningen en pistolen zijn specifiek per brandstof gespecificeerd.

Het zou natuurlijk ook erg logisch zijn om per soort een ander soort stekkertje te gebruiken.
Nou, het is mij al een keer overkomen, daarna de auto maar weg laten slepen... :stupid :stupid

Origineel geplaatst door djtt
Nou, het is mij al een keer overkomen, daarna de auto maar weg laten slepen... :stupid :stupid

Het nadeel van dat systeem is dat een grote spuit niet in een kleine opening past maar andersom dus wel.....

Klopt en als je dan ook nog gaar bent van een hele week werken, dan bestaat de mogelijkheid dat je mis grijpt...
Overgens gebeurt het me nu niet meer, voor ik de slang in knijp, ff controle of het wel diesel is. :)

Klopt en als je dan ook nog gaar bent van een hele week werken, dan bestaat de mogelijkheid dat je mis grijpt...
Overgens gebeurt het me nu niet meer, voor ik de slang in knijp, ff controle of het wel diesel is. :)

En dat gaat een beetje conform te avatar?

Klopt, ik sta dan ook een beetje te peinzen...

Klopt, ik sta dan ook een beetje te peinzen...
Ik krijg altijd een beetje de kriebels bij de aanblik van die notoire klaagdoos op jouw avatar. Maar misschien is dat net de bedoeling.

Klopt ik vond deze foto zo mooi, hier laat hij perfect zien hoe dom die gast wel niet is!!!

Zet maar op de foto, dan word dat mijn nieuwe avatar! :P

Origineel geplaatst door Kraan
Even afgezien van de ruisdiscussie :), maar wat prijs betreft is het toch altijd Behringer die zijn apparaten voorziet van een interne voeding. Geen kleine oplages, maar wel kleine prijzen. Mijn inziens een absolute plus.

Mijn beide Behringer mixers hebben een extrerne voeding.

Origineel geplaatst door sander

Ja dat heeft mijn Soundcraft ook, maar dat hebben ze vast niet vanwege budgetoverwegingen gedaan.

Ik doelde meer op 19" apparatuur.

Voor kleine in het rack ingebouwde apparaten is het prettig wanneer ze een interne voeding hebben, maar omwille van de prijs (kosten voor goedkeuring in de diverse regio's van de wereld) is dit soms niet het geval. Bij grote apparaten zoals mengpanelen is het vanwege het gewicht juist prettig als de voeding zich extern bevind, je ziet dan vaak een blok ter grote van een broodtrommel en bij de grotere tafels is het een in het rek schroefbare 19" bak van twee of drie units hoog. Daar gaat dan vaak om meer dan 250 watt waardoor er ook de nodige koeling moet zijn. Je ziet ook systemen waarbij er een reserve voeding klaastaat om het over te nemen in het geval de eerste het mocht begeven, maar dat zie je eigenlijk alleen bij de hele dure systemen.

Origineel geplaatst door sander

Volgens mij hebben Behringers wel eigen voedingen en geen generiek ontwerp.

Hee dit topic zie ik nu pas...

Ik heb die (universele) netadaptors nooit fijn gevonden. Altijd matige kwailiteit. Maar al een paar jaar ben ik (passief) op zoek naar eentje die 11,5v WISSELstroom levert. Enig idee? Of toch custom laten maken?

Een gewikkelde transformator voor halogeenverlichting geeft 11,5 VAC af. Houdt altijd rekening met een marge van een paar procent maar door de bank genomen klopt het wel. Even zelf een kabeltje met stekker er aan zetten en klaar ben je.

Back