Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen abonnementskosten en geen dure ringtones, kortom een ideaal systeem.Origineel geplaatst door Roel
...
27mc! is dat niet het nieuwe alternatief voor mobiele telefonie?![]()

Origineel geplaatst door freekymixer
IS het makkelijk om zelf zo een beveiliging in je gear te solderen ?
Origineel geplaatst door Hooihuis
Hou er ook rekening mee dat je adapter voldoende stroom kan leveren voor het betreffende apparaat. Stel je hebt 300 mA nodig maar je hebt een adapter die maar tot 140mA gaat, dan wordt deze laatste te heet omdat er een te grote stroom doorheen gaat lopen.
Voor de stroomsterkte maakt een oversized adapter niet uit, maar wel natuurlijk voor de spanning.
Overigens klopt het lang niet altijd wat een adapter precies levert. Zo heb ik een verstelbare die een veel hogere spanning levert dan waar de schakelaar op staat (bijv. 14 V in plaats van 9 V). Het kan geen kwaad de uitgang van dat soort adapters eens te meten![]()

Origineel geplaatst door vinnieq
Ik denk dat je beter Mike's klant kunt condoleren.

Vraag is dus: Kan ik dat ding met een gerust hart gebruiken of loop ik kans op schade aan die Evolution?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.ik heb ook al mijn Aaaah-dap torren een label geven en zitten in een Xenos plastic kastje met vele laatjes.
labels gewone witte papieren kantoor-stickers op de adaptors. geen ingewikkeld gedoe.

Leuke aanbieding bij electronica-online: een universele geschakelde voeding van 1000mA voor maar €4,75
Voor dat geld zou ik geen voeding gaan gebruiken die anders is als de specs van je apparaat.
Reden is waarschijnlijk dat die geschakelde voedingen veel kleiner en lichter zijn. Ik heb zelf eerlijkgezegd ook liever een geschakelde voeding dan zo'n zwaar blok in mijn stekkerdoos hangen.Wat mij de laatste tijd vooral opvalt is dat er nauwelijks nog lineaire netvoedingen te koop zijn. Veelal alleen nog maar geschakelde voedingen tegenwoordig. Terwijl in theorie een lineaire netvoeding een schonere spanning levert (minder ruis) dan een geschakelde voeding dat doet. Ik heb nog niet getest of dat in de praktijk ook daadwerkelijk hoorbaar is.