carora
Stamgast
Hallo,
Ik heb gisteren een nieuwe software bundel van stylus rmx gekocht in Feedback.
Indien ik problemen zou ondervinden met de installatie mocht ik mij volgens de verkoper richten tot het syntforum.
Niets is minder waar...de problemen zijn er al!
Ik heb de beide disc's geinstalled op mijn pc.
Wat er op mijn C schijf staat:
Map Spectrasonics met daarin de volgende mapjes: SAGE converter snelkoppeling naar SAGE. Daarbovenop nog de map met Atmosphere.
Map Steinberg - vstplugins daarin staat mijn mapje van stylus met daarin de dll bestand.
Mijn origenele SAGE folder heb ik op een apparte schijf gezet. D
Nu eenmaal ik mijn cubase opstart laadt stylus gewoon niet. Sterker nog, hij staat gewoon niet tussen de lijst van vst instruments. Heb ook al refresh vst nstruments gedaan maar dat heeft me ook niet gehoplen.
Kan iemand mij hiermee mss even helpen?
Hartelijk dank
Ik heb gisteren een nieuwe software bundel van stylus rmx gekocht in Feedback.
Indien ik problemen zou ondervinden met de installatie mocht ik mij volgens de verkoper richten tot het syntforum.
Niets is minder waar...de problemen zijn er al!
Ik heb de beide disc's geinstalled op mijn pc.
Wat er op mijn C schijf staat:
Map Spectrasonics met daarin de volgende mapjes: SAGE converter snelkoppeling naar SAGE. Daarbovenop nog de map met Atmosphere.
Map Steinberg - vstplugins daarin staat mijn mapje van stylus met daarin de dll bestand.
Mijn origenele SAGE folder heb ik op een apparte schijf gezet. D
Nu eenmaal ik mijn cubase opstart laadt stylus gewoon niet. Sterker nog, hij staat gewoon niet tussen de lijst van vst instruments. Heb ook al refresh vst nstruments gedaan maar dat heeft me ook niet gehoplen.
Kan iemand mij hiermee mss even helpen?
Hartelijk dank