Stylus RMX installation

carora

Stamgast
Hallo,

Ik heb gisteren een nieuwe software bundel van stylus rmx gekocht in Feedback.
Indien ik problemen zou ondervinden met de installatie mocht ik mij volgens de verkoper richten tot het syntforum.

Niets is minder waar...de problemen zijn er al!

Ik heb de beide disc's geinstalled op mijn pc.

Wat er op mijn C schijf staat:

Map Spectrasonics met daarin de volgende mapjes: SAGE converter snelkoppeling naar SAGE. Daarbovenop nog de map met Atmosphere.

Map Steinberg - vstplugins daarin staat mijn mapje van stylus met daarin de dll bestand.

Mijn origenele SAGE folder heb ik op een apparte schijf gezet. D

Nu eenmaal ik mijn cubase opstart laadt stylus gewoon niet. Sterker nog, hij staat gewoon niet tussen de lijst van vst instruments. Heb ook al refresh vst nstruments gedaan maar dat heeft me ook niet gehoplen.

Kan iemand mij hiermee mss even helpen?

Hartelijk dank

Re: Stylus RMX installation

Origineel geplaatst door D-Quest
Map Steinberg - vstplugins daarin staat mijn mapje van stylus met daarin de dll bestand

begrijp ik het goed en staat StylusRMX.dll in een eigen map in VstPlugins (bijv: ...\Steinberg\VstPlugins\Stylus\StylusRMX.dll), of staat het bestand zelf in de map VstPlugins? Als je in VstPlugins nog een aparte map hebt aangemaakt met daarin de dll gaat het waarschijnlijk niet goed, zet de dll in de map VstPlugins zelf.

Dus: ...\Steinberg\VstPlugins\StylusRMX.dll

Je moet van de SAGE map op de D schijf een snelkoppeling maken.
De snelkoppeling op de c schijf (in de andere SAGE map) vervang je door de snelkoppeling vande D schijf.
Nu weet stylus waar de files staan.:)

Dit is alleen als stylus geen sounds geeft,D-Quest heeft het juist.

Sorry8o)

Re: Re: Stylus RMX installation

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
begrijp ik het goed en staat StylusRMX.dll in een eigen map in VstPlugins (bijv: ...\Steinberg\VstPlugins\Stylus\StylusRMX.dll), of staat het bestand zelf in de map VstPlugins? Als je in VstPlugins nog een aparte map hebt aangemaakt met daarin de dll gaat het waarschijnlijk niet goed, zet de dll in de map VstPlugins zelf.

Ok bedankt voor je reactie!

De verkoper uit feedback zei enkel dat die dll in een eigen stylusrmx mapje moest staan IN de vst instruments map.
Maar ik probeer straks eens uit wat je me nu juist zei, hopelijk heb je het bij het juiste eind!

groeten!:)

Re: Re: Re: Stylus RMX installation

Re: Re: Re: Stylus RMX installation

Ok bedankt voor je reactie!

De verkoper uit feedback zei enkel dat die dll in een eigen stylusrmx mapje moest staan IN de vst instruments map.
Maar ik probeer straks eens uit wat je me nu juist zei, hopelijk heb je het bij het juiste eind!

groeten!:)

Lukt nog steeds niet;{

al geprobeerd om in cubase naar Devices te gaan --> Plugin information en vervolgens ADD en dan je spectrasonics map selecteren.. evt. nog een keer op update list clicken en dan ff cubase opnieuw opstarten ..

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw

Is dit een typisch dingetje bij Stylus dan ? In mijn vst-map is het allemaal verdeelt in mappen (incl. de dll's dus) en dat werkt feilloos. ik vind het zelfs veel prettiger werken om verschillende delay's (met soms de meest exotische en dus onduidelijke namen) in 1 map "delay" te hebben bijv.

Zoals misschien al duidelijk: ik heb zelf geen StylusRMX.

Origineel geplaatst door resonance
al geprobeerd om in cubase naar Devices te gaan --> Plugin information en vervolgens ADD en dan je spectrasonics map selecteren.. evt. nog een keer op update list clicken en dan ff cubase opnieuw opstarten ..

Heb ik netgedaan en het werkt nu!:) Super dankjewel!

Nu zie ik enkel nog een probleem met mijn library, op de 1 of andere manier laadt hij de library niet.
Effe kijken wat er hier is misgelopen:confused:

Nogmaals bedankt!;)

Je moet de aanwijzingen in de manual precies uitvoeren, anders werkt het niet (ontzettend irritant) Toen ik Stylus kocht, moest je namelijk handmatig de SAGE map kopieren naar je vaste schijf, in latere versies werd die meegenomen door de installer.

Voor de rest, word @ JSc.

Origineel geplaatst door Vret
Je moet de aanwijzingen in de manual precies uitvoeren, anders werkt het niet (ontzettend irritant) Toen ik Stylus kocht, moest je namelijk handmatig de SAGE map kopieren naar je vaste schijf, in latere versies werd die meegenomen door de installer.

Voor de rest, word @ JSc.

Ik heb de beide toepassingen gestest en in beide gevallen kan hij ze maar niet vinden:confused:

Eerst met snelkoppeling naar mijn schijf D (werkte niet)
Nu staat mijn sage file IN de spectrasonics map en nou doet tie het ook niet?

Dan blijft er geen enkele optie over als je het mij vraagt:confused:

groetjes

Ik heb de beide toepassingen gestest en in beide gevallen kan hij ze maar niet vinden:confused:

Eerst met snelkoppeling naar mijn schijf D (werkte niet)
Nu staat mijn sage file IN de spectrasonics map en nou doet tie het ook niet?

Dan blijft er geen enkele optie over als je het mij vraagt:confused:

groetjes

Heb je in de spectrasonicsmap waar de snelkoppeling "van je "Sage" map staat "snelkoppeling naar"'wel gewist.
anders vind hij het inderdaad niet.
Er moet alleen "Sage" overblijven zeg maar..

Origineel geplaatst door Kenny
Heb je in de spectrasonicsmap waar de snelkoppeling "van je "Sage" map staat "snelkoppeling naar"'wel gewist.
anders vind hij het inderdaad niet.
Er moet alleen "Sage" overblijven zeg maar..

Heb ik ook gedaan ja:confused: Begrijp echt niet wat er verkeerd zou kunnen gegaan zijn=(

Echt rot als je dit pakket voor je neus hebt staan en het werkt niet:confused:

Fijne winkel feedback...ff lekker de service opschuiven..
Vind dat diegene met het juiste antwoord van Feedback en synthje cadeau moet krijgen.

Bedenk me net wat.... Volgens mij kopieerde hij de directory wel, maar de file zelf (die enkele GiGs groot is) moest ik handmatig kopieren. Ik zit nu niet in mijn studio, maar kun je kijken of hij de database file (Uit mijn hoofd is het een .db file van een paar gigabyte groot) wel heeft gekopieerd en die ook daadwerkelijk in de juiste directory staat?

Dat was bi mij het geval...

Succes... en onthoud.. als het straks werkt, is stylus echt DE BOM! 8)

Bedenk me net wat.... Volgens mij kopieerde hij de directory wel, maar de file zelf (die enkele GiGs groot is) moest ik handmatig kopieren. Ik zit nu niet in mijn studio, maar kun je kijken of hij de database file (Uit mijn hoofd is het een .db file van een paar gigabyte groot) wel heeft gekopieerd en die ook daadwerkelijk in de juiste directory staat?

Maak het anders nog wat erger:D

Ik ga alles nog eens herinstalleren en doen wat jullie zeggen, ik hoop echt dat het nu zal werken:)

Mijn dll file staat momenteel enkel in mijn cubase/vstplugins

Die directory waar je het over hebt, waar moet deze overal instaan?

Momenteel staat deze directory(7gig) enkel in mijn SAGE folder. En hij staat ook via de snelkoppeling(sage) in de spectrasonics file.

Origineel geplaatst door Kevin
Fijne winkel feedback...ff lekker de service opschuiven..
Vind dat diegene met het juiste antwoord van Feedback en synthje cadeau moet krijgen.

Psies! Geef resonance een mooie Juno-D voor de moeite. :D

Beetje voor feedback helpdesk spelen. Dat ze maar de rambam mogen krijgen stelletje stelletje.

Back