Event ALP 5 Ervaringen?

Kyran

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar active near fields rond de 300 euro/paar

Ben reeds gaan luisteren bij de lokale winkel, maar die hadden maar weinig interessants: ESI nEars (heel goed, maar geen bas) en Alesis M1 520's (ruisden ongelooflijk als er geen input signaal was).

Na wat verder rond surfen blijken deze ook binnen mijn budget te vallen als k ze online bestel:
KRK RP-5 en Event ALP 5

De meesten zijn blijkbaar redelijk tevreden over hun RP-5, maar het heeft blijkbaar niet zoveel bas-extensie.
Event claimt daarentegen dat ze hun design aangepast hebben om meer bass extensie te geven ten koste van de maximale hoeveelheid lawaai hij kan creeren (wat ik, en mijn buren, perfect aanvaardbaar vinden) Ik heb echter maar weinig gebruikservaringen kunnen terugvinden van deze relatief nieuwe speakers.

De sos reviews zijn voor beiden positief.

Enfin, als er iemand ervaring heeft met die Events, of mijn kan vertellen waarom ik voor deze of gene monitors moet gaan, laat jezelf dan volledig gaan.

Ik heb een tijdje de TR8 XL's gehad. Ik vind het persoonlijk kud-speakers. En het ligt buiten je budget.
Ik kreeg hofdpijn van dat geluid wat eruit kwam. Ze klonken alsof er een doek omheen was gehuld.
Heel modderig. Het laag was ook veels teveel. Iedereen dacht dat het aan mijn kamer-akostiek zou komen, nou nee.
Ik heb nu de Yamaha HS80 en das een heeeeul verschil.

Bedankt voor je reacties al, maar eerlijk gezegd helpen ze me niet echt verder.

Er is een reden dat ik een budget van ongeveer 300 heb, en monitors voorstellen die twee keer zo duur zijn helpt me dan natuurlijk niet echt vooruit (hoe goed bedoeld ook)

Heeft echt niemand ooit al die ALP5jes gehoord?

Ik heb een oplossing voor je.
Koop ze bij Thomann in Duitsland. Bevallen ze je niet, wel alles netjes bewaren karton alles,
stuur je ze terrug. 30 dagen geld terrug garantie. Ik weet niet of je nog zelf moet opdraaien voor de terrugverzendkosten, maar dat zal wel iets van 25 zijn met UPS.

Laatst gewijzigd:
Back