vst voor ingeven protracker codes

oggfish

Ingeburgerd
Hallo, ik vraag me af of er een vst plugin bestaat waar ik codes van pro/fast tracker kan invoeren? Ik zou de vst dan op een audiospoor kunnen zetten en samples kunnen manipuleren zoals ik vroeger met protracker deed.. Ik heb wel wat vsti`s gevonden die bepaalde functies hebben die sterk op die codes lijken zoals `trancegate` bij Nexus plugin maar die werken alleen voor die plugin zelf..

Weet iemand een alternatief?

Ja ik ken renoise ook, en volgens mij kan ik em via mtc wel met cubase syncen ook. het ging er mij alleen over dat ik alles intern in cubase wil houden.

De codes waren er omdat dit de snelste manier was om dingen te automatiseren.

Bij huidige sequencers kies je gewoon uit welke parameter je wil wijzigen en teken je een lijn om aan te geven welke waarde die parameter moet hebben. Dus, geen 32 codes voor elke keer het volume net wat op te krikken, maar gewoon 2 lijntjes.

Of dan moet er iets zijn wat je met de samples wil doen wat niet gaat (startpunt/eindpunt/loop kan overigens wel gemanipuleerd worden, zie NI Kontakt en aanverwanten).

Origineel geplaatst door Yoozer
De codes waren er omdat dit de snelste manier was om dingen te automatiseren.

Bij huidige sequencers kies je gewoon uit welke parameter je wil wijzigen en teken je een lijn om aan te geven welke waarde die parameter moet hebben. Dus, geen 32 codes voor elke keer het volume net wat op te krikken, maar gewoon 2 lijntjes.

Of dan moet er iets zijn wat je met de samples wil doen wat niet gaat (startpunt/eindpunt/loop kan overigens wel gemanipuleerd worden, zie NI Kontakt en aanverwanten).

Die parameters die ik bedoel kunnen niet geautomatiseerd worden in huidige sequencers, die staan niet in de automatisatielijst.
De complexe codes die je kon ingeven kun je bijna niet met de hand intekenen in een automatisatie track.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door geschirrspüler
revisit misschien?

Dit ziet er inderdaad uit zoals ik het bedoel. Ga het even uitzoekken.. thx voor de tip!

Back