Hallo
Ik heb vanmiddag net een BCF2000 binnengehaald die wil ik graag gebruiken als mixer/controller voor Reason 3.0
Ik heb de firmware 1.10 erop geinstaleerd (hopelijk in de juiste modus, mss is da het probleem)
dan nog 2 Reason mixer .syx files voor instellingen van de mixer (in zelfde modus)
daarna gewoon auto detect in reason .. gevonden .. ge-add .. klaar.
Wat blijkt nu ... ik kan met de faders een kanaal in reason verschuiven maar omgekeerd niet.
de faders gaan dus niet automatish mee met enige beweging in reason.
Enkele vrienden vertelden me dat het aan de MIDI output signalen ligt ... maar daar vind ik niet over in preferences van reason zelf.
ook werken de faders --- reason enkel in een new file.. als ik projecten op doe waar ik aan bezig ben moet ik alles nog zelf linken.. maar mss is dit wel normaal.
Heb ik nu mss verkeerd de BCF geupdate of ligt het aan men Software..
Ik weet dat het werkt want heb het letterlijk gelezen ergens in een revieuw...
kan iemand me a.u.b. helpen zodat ik aan de slag kan met dit prachtding ^^
Alvast bedankt !
grtz
Ik heb vanmiddag net een BCF2000 binnengehaald die wil ik graag gebruiken als mixer/controller voor Reason 3.0
Ik heb de firmware 1.10 erop geinstaleerd (hopelijk in de juiste modus, mss is da het probleem)
dan nog 2 Reason mixer .syx files voor instellingen van de mixer (in zelfde modus)
daarna gewoon auto detect in reason .. gevonden .. ge-add .. klaar.
Wat blijkt nu ... ik kan met de faders een kanaal in reason verschuiven maar omgekeerd niet.
de faders gaan dus niet automatish mee met enige beweging in reason.
Enkele vrienden vertelden me dat het aan de MIDI output signalen ligt ... maar daar vind ik niet over in preferences van reason zelf.
ook werken de faders --- reason enkel in een new file.. als ik projecten op doe waar ik aan bezig ben moet ik alles nog zelf linken.. maar mss is dit wel normaal.
Heb ik nu mss verkeerd de BCF geupdate of ligt het aan men Software..
Ik weet dat het werkt want heb het letterlijk gelezen ergens in een revieuw...
kan iemand me a.u.b. helpen zodat ik aan de slag kan met dit prachtding ^^
Alvast bedankt !
grtz