mpc 1000 padfix!

tja, die pads hadden in eerste instantie gewoon goed moeten zijn en van interlink, niet van die brakke akai pads

Laatst gewijzigd:
-update-

contact gehad met voerman uit amersfoort en die gaan ze binnenkort ook krijgen.. richtprijs was 125 exclusief btw en doane rechten.. *zucht*

peter@voerman.nl voor pre-orders

daarnaast is het zo dat ze wel goed werken met akai os 2.11 maar dat ze qua velocity wat lastiger te triggeren zijn met JJ os. Heb vernomen dat JJ hiermee bezig is, dus tegen de tijd dat de padfix hier beschikbaar is zal die update er ook wel zijn.

Origineel geplaatst door beestachtig
-update-

contact gehad met voerman uit amersfoort en die gaan ze binnenkort ook krijgen.. richtprijs was 125 exclusief btw en doane rechten.. *zucht*

peter@voerman.nl voor pre-orders

daarnaast is het zo dat ze wel goed werken met akai os 2.11 maar dat ze qua velocity wat lastiger te triggeren zijn met JJ os. Heb vernomen dat JJ hiermee bezig is, dus tegen de tijd dat de padfix hier beschikbaar is zal die update er ook wel zijn.

Dan kost het toch snel tegen de 200 euro's:(

De OS aanpassing voor de velocity zal weinig problemen geven denk ik. Gewoon de vermenigvuldigings factor aanpassen.

vind het wel vreemd dat niemand hierop reageert, vind iedereen die mpc1000 pads echt fijn dan ofzo? .. hmmz.. misschien had ik nooit moeten spelen met een 2000xl :(

hmm.. het schijnt dat de nieuwe mpc1000's uit de fabriek WEL de padfix hebben! automatisch, en ze kosten precies hetzelfde... en wij moeten maar ff 200 eurie lappen voor die padfix...

sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai sterf akai

Zijn die mpc-1000 pads echt zo beroerd?
Geld dit ook voor de mpc-500??? (daar ben ik me op aan het orienteren)

Ik snap de houding van fabrikanten niet, ze hebben echt schijt aan hun klanten... Apparaten met een O.S. vol bugs worden gewoon al op de markt gezet..
Klanten zelf laten betalen voor productiefouten...

Die 200,- is echt superveel zeg.. erg asociaal!

Als een auto een onderdeel heeft met een fabricagefout dan word die ook ook teruggeroepen naar de fabriek en vervangen..

Origineel geplaatst door beestachtig
hmm.. het schijnt dat de nieuwe mpc1000's uit de fabriek WEL de padfix hebben!

Als dat zo is, dan hebben ze toch hun product verbeterd.
En dat is een pluspunt.

Het is wel zuur dat wij ervoor moeten betalen.

[DROOMMODE]
Zo bekend zijn dat je niet voor apparaten hoeft te betalen.
Muren vol modulair.
Nog meer muren vol modulair.
Gratis padfix voor alle MPC1000 eigenaars.
[/DROOMMODE]

Origineel geplaatst door Furious5
Zijn die mpc-1000 pads echt zo beroerd?
Geld dit ook voor de mpc-500??? (daar ben ik me op aan het orienteren)

Ik snap de houding van fabrikanten niet, ze hebben echt schijt aan hun klanten... Apparaten met een O.S. vol bugs worden gewoon al op de markt gezet..
Klanten zelf laten betalen voor productiefouten...

Die 200,- is echt superveel zeg.. erg asociaal!

Als een auto een onderdeel heeft met een fabricagefout dan word die ook ook teruggeroepen naar de fabriek en vervangen..

nee, de mpc 500 heeft gewoon een matje en sensitronics sensoren, gewoon de goede sjit, zoals vroeger. zoals je gewend bent. ZOALS HET HOORT!

Ik heb nergens last van... Mag ook wel gemeld worden toch?

wacht maar :) .. en daarnaast, vergelijk die pads van de 1000 maar eens met die van de 2000xl,2500 whatever mpc.. en check vooral hoe goed hij reageert als je op de randen van de pads drukt..

en natuurlijk is het een pluspunt als ze het product verbeteren, alleen niet ten koste van eerdere klanten.. wees dan ook gewoon een bedrijf en doe het goed.. of maak die pad fix teminste niet zo asociaal hoog dat ze er nog ff flinke winst op moeten pakken.. Net alweer een mail naar voerman gestuurd maar die reageren ook niet meer waarschijnlijk omdat ik constant loop te zeiken, maar die lui regelen ook geen reet voor je....

hmm, dan zouden ze hem bij de nieuwe mpc 1000's nu niet standaard erin doen, maar ook gewoon de slechte.. zodat als je een 1000 koopt je uiteindelijk toch die pads moet kopen.. nu hebben die nieuwe klanten wel de goeie pads.. en daarnaast, dan hadden ze hetzelfde moeten doen voor de mpc 500 en mpc 2500 die later uit kwamen, maar bij die 2 hebben ze het kennelijk wel goed gedaan omdat ze al wel door hadden dat die 1000 pads gewoon kk brak zijn

akai sterf!

Ik wist door anderen dat de service van Akai klote was..

de 1000 heeft brakke pads, de 500 een O.S. vol bugs...

Het boeit ze denk ik weing, mensen kopen het toch wel..

aan de randjes, als je bij die oude erop drukt gaan ze taai naar beneden, en bij die nieuwe gaat de pad gewoon mee als je op de hoek drukt.. heb ze zelf nog niet maar ik denk ook dat ze een stuk softer voelen

anders moet je hem gewoon ff openschroeven, dan kan je het zo zien; de nieuwe pads bestaan uit 1 geheel rubber matje voor pads. De oude pads zijn individuele..

aan de randjes, als je bij die oude erop drukt gaan ze taai naar beneden, en bij die nieuwe gaat de pad gewoon mee als je op de hoek drukt.. heb ze zelf nog niet maar ik denk ook dat ze een stuk softer voelen

anders moet je hem gewoon ff openschroeven, dan kan je het zo zien; de nieuwe pads bestaan uit 1 geheel rubber matje voor pads. De oude pads zijn individuele..

Ik ben meer van de internet aankopen, eigenlijk. Thomann zegt gewoon doodleuk; wacht maar tot we door onze oude stock heen zijn, dat zal een paar weken duren. Welke MORON gaat er nu een oude pads mpc-1000 nieuw kopen...

sjah, koop gewoon die mpc 1000, je hebt er garantie op en binnen een jaar krijgen ze echt wel nieuwe stock mpcs met goede pads, dus dan ruil je hem lekker om binnen je garantie periode.. schandalig van akai iig, kan thomann ook weinig aan doen

Back