favoriete 303 riffs

Nu Dsil nog, waar blijf je met je electribe Da Funk?

.
Hehe, gisteren even een tijdje aan zitten kutten, maar kwam nog niet eens in de buurt. Zelfs zo anders dat ik het niet durfde te posten. En ik was ook erg snel afgeleid door m'n 303 :dubbel:

Ik was wel erg snel met m'n 90% statement :D

Op papier:

Note - Accent - Slide
G2 - A - S
A#4 - A - S
G3 - S

etc..

Zo lijkt het me onhandig. Je hebt toch geen echte octaven, dus 2,3,4 is niet echt van toepassing. Het is alleen de noot met up, down of niks.
Verder is het juist de manier van noten aan elkaar knopen waardoor ie zo apart klinkt vinnik! dus je tie's en rusten

Maar, ik loop wel te bitchen hoor, want ik heb zelf geen betere manier om het op te schrijven :D

excelletje aanmaken

16 kolommen

NOOT (= C# C F C' enz..)
TIME (= • o -)
FX (= UDAS)

met wat gegoogle vind je iets dergelijk
ik zet er zo 8 per blad, stapeltje sjablonen ergens hier

Excel?? Je hoeft toch niets te berekenen.. kolommen kun je net zo goed in word aanmaken.

.
Zo lijkt het me onhandig. Je hebt toch geen echte octaven, dus 2,3,4 is niet echt van toepassing. Het is alleen de noot met up, down of niks.
Verder is het juist de manier van noten aan elkaar knopen waardoor ie zo apart klinkt vinnik! dus je tie's en rusten

Maar, ik loop wel te bitchen hoor, want ik heb zelf geen betere manier om het op te schrijven :D

Voor mij werkt dit het handigste. C3 is de linker C, C4 de rechter C C2 is linker C transpose down etc. Geen echte octaven? Hoe noem je van c naar c op het mini toetsenbordje dan? Is dat geen echt octaaf? :D

Hehe, gisteren even een tijdje aan zitten kutten, maar kwam nog niet eens in de buurt. Zelfs zo anders dat ik het niet durfde te posten. En ik was ook erg snel afgeleid door m'n 303

Ik was wel erg snel met m'n 90% statement
:okdan:

Misschien wel een leuk topic, probeer met een andere synth (geen 303 kloon) een bekende 303 rif na te maken.

Ik heb helaas geen pc dus doe ik het zo:

Attachments

• Funk.jpg
    Funk.jpg
    345,5 KB · Bekeken: 137
Hahhaha.... lol.. ik lig plat! Die is goed!

Goeie camera trouwens, wat is dat voor eentje?

Na het zoet komt het zuur zei Balkenende ooit...

315ms9g.jpg

Met een ouwe Canon G5.

Laatst gewijzigd:
lijkt wel bruin joh die 303
Da's goud joh.. Special edition.. maar ik snap niet helemaal wat daar bruin aan is... zal wel aan de witbalans liggen maar die van jou ziet er "bruiner" uit dan die van mij.

hele tijd je posts editten he.. ;)
Maar goed, of t ligt aan de witbalans van mn ogen of de witbalans van mn scherm want de mijner ziet er 'frisser' uit dan die van jou.

hele tijd je posts editten he.. ;)
Maar goed, of t ligt aan de witbalans van mn ogen of de witbalans van mn scherm want de mijner ziet er 'frisser' uit dan die van jou.

Ja frisser, ik heb ook maar een oude camera. Maar ik wacht op Dsil zijn electribe trackie...

Ik word geil van je 202 galusi..;)

of koop ook een 202! :D
en kijk er heel de tijd naar!
:duivels:

Nu volgens mij is de sequence van ACID TRAX anders!!
Heb hem gister ook live nagespeeld! :smeris:
Zal hem anders straks 1s posten as er interesse is.
gewoon noten omzetten (zie link) en je bent r!
ma is nog ma 1 vd paterns van acid trax!
weet iemand de andere?

ik heb die acidtrax niet herkent,

of was dat omdat mijn kick alles overstuurde? :p :p :p

Back