favoriete 303 riffs

die dica wars kende ik nog niet.. is heel simpel loopje met gewoon vette flanger chorus?

@RSB

phuture acid trax schetsversie (trekt er toch goed op denk ik)

time mode: 8o8o8o8o8o8o8o8o
pitchmode: (A - UAS),(A - A),(C - D A),(A# - A),(C - A),(C# - UA),(C# - DA),(A# - A)

dat zou het moeten zijn.; khoop dat je de notatie vat.. :okdan:
edit: Oja, het startpunt van de loop ben ik niet zeker, zonder beats gedaan. Ook staat nu elke noot accent, je krijgt de loop veel dynamischer door de accent te varieren maar ben echt te lui om het 100% goed te doen, is alvast een goede start.

Wow, nou dat is aardig in de buurt.

Ik denk idd dat de acc. niet goed zijn zo, ik heb nu acc. op stap 1,3,7 en dat klinkt iets beter.

Toch lijkt het voor mijn gevoel ook 16stapen en dat er in de 2de 8 stappen een extra slide zit?

het zou kunnen dat het origineel uit verschillende patterns bestond met als enige verschil de plaatsing van de accenten.

zou kunnen, ik heb voor 1 of andere reden Acid Trax niet staan in me iTunes.. dus was uit het hoofd.

B2 slide
B2
c1 acc
c2 acc
c1
d#2 acc
B2 slide
B2
c1 acc
c2 acc
c1
d#2 acc

Try it, and you'll find out.

Echt een heerlijk basslijntje. Denk dat het uit de 303 komt.
Zo niet ...... toch effe luisteren maar.

Echte alltime favo is de acid tweaking funk mix van A higher state of consiouseness van Josh wink.

Misschien dat ie hier al voorbij is gekomen. Dan maar dubbel :luv:

phuture acid trax schetsversie (trekt er toch goed op denk ik)

time mode: 8o8o8o8o8o8o8o8o
pitchmode: (A - UAS),(A - A),(C - D A),(A# - A),(C - A),(C# - UA),(C# - DA),(A# - A)

mucho gracias! :okdan:

weet je de loop van k-alexi shelby: my medusa en vertigo

Ik heb een wijziging toegepast en het klinkt, denk ik, nu beter?!

ACIDTRAX

Time: ©©©©©©©© Length: 8steps
Pitchmode: (A - UAS)-(A - A)-(C1 - A)-(A# - A)-(C1 - A),(C# - UA)-(C# - DA)-(A# - A)

Aangezien je 2 keer C hebt op een TB noem ik de linker C1 en de rechter C2.
ik vind het overigens nog steeds knap dat je dat er zo uit haalt op gehoor!
Ik zou nog niet eens vaderjacob in noten kunne zeggen bijv. :D

Ik heb een wijziging toegepast en het klinkt, denk ik, nu beter?!

ACIDTRAX
Time: ©©©©©©©© Length: 8steps
Pitchmode: (A - UAS)-(A - A)-(C1 - A)-(A# - A)-(C1 - A),(C# - UA)-(C# - DA)-(A# - A)

Aangezien je 2 keer C hebt op een TB noem ik de linker C1 en de rechter C2.
Je hebt er 4 dus ik zou de linker c2 noemen en de rechter c3. (c1 is nl. transpose down van c3 en c4 is transpose up van c3).:eureka:

Back