Nog meer...... plaatjes

jeez... als ik zoiets zie vraag ik me altijd af hoeveel muziek zo'n gozer ermee maakt...waarschijnlijk is het meer met apparaten pielen dan er muziek mee maken (net als bij mijzelf helaas)...

dat doet me gelijk weer herinneren aan Jori Hulkonen die me mailde dat ie al zijn apparatuur bijna de deur uit heeft gedaan behalve een MPC2000, een nord modular en een Boss SE50 ofzo...hij gebruikt zelfs gewone hifi speakers als monitors....;)

Olaf

Ik krijg een beetje het "linker sok" gevoel.

Er moet een plaats zijn waar al die verloren linker sokken naartoe gaan.

Dit lijkt wel een olifantenkerkhof voor synths.

Ze hebben trouwens ook een MacBeth M3 :W

inderdaad..tis meer een soort verzamelaar waarschijnlijk..maar je weet het niet...misschien maakt ie wel hele vette muziek ;)

het lijkt er echt op alsof ie alle synths die uitkomen en een beetje interessant zijn koopt....

ik vraag me af wat mensen zouden vinden van een gozer met 100 vintage gitaren aan de muur, en die net 1 accoordje uit een gitaar kan halen ;)

Olaf

Orgineel geplaatst door olafmol

ik vraag me af wat mensen zouden vinden van een gozer met 100 vintage gitaren aan de muur, en die net 1 accoordje uit een gitaar kan halen ;)

Olaf

Zo'n gast hebben wij dus als klant.

Koopt veel en het duurste van het duurste. Voor 10000e guldens gitaar aan de muur hangen. Oud en nieuw.

en weet niet eens dat er 6 snaren op een gitaar zitten.

tja.........

zo heeft de eigenaar van Tonica in Groningen ook veel oude synths op zijn kantoor staan.

Heeft ie geen CU2 page, zodat ik 'm toe kan voegen als mijn vriendje :p

Gelijk die gast afzeiken hè? Jullie zijn gewoon jaloers. Ik ook. Heb je de zolderkamer van David Morley wel 'ns gezien? Of Vince Clarke? Die zien er net zo uit. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat die vent fantastische muziek maakt.

Hoewel, dan hadden we waarschijnlijk wel van 'm gehoord ;) .

tuurlijk ben ik jaloers ;)
ik zie mezelf momenteel ook meer als een engineer dan als een muzikant...hoop dat wel te veranderen haha....

nolet: daar moeten we dan maar een keer een biertje op drinken, nog meer utrechtse liefhebbers?

Olaf

Jij en ik zijn de enige uit het Hart van Nederland. Zo we staan weer gelijk. 152 and counting...

BTW Ik ben absoluut niet jaloers op die vent. Ik vind het een mafkees die beter zijn apparatuur kan weggeven. Zo'n Hulkonen snapt het tenminste. Techniek is middel niet doel.

Hart van Nederland? Ik woon in het geografische hart van Nederland.... en dat ligt in Gelderland. ;)

Maar we gaan offtopic, iemand al misschien iets van deze vent gehoord? Niemand kent ''m verder? :p

Ik zou niet weten wat ik met al die bakken moet doen. Het nadeel ervan (en van elke analoge synth zonder geheugens) is dat je constant maar met 1 ding bezig kan zijn. Heb je net een vet geluid, dan mag je geen knopje aanraken anders kan je het niet meer repoduceren. Zelf met een 101 heb ik daar al last van.

tis Ad Visser met een baard!

Olaf

Okee dan, laten we robin hood spelen en al die gast z'n synths jatten. En dan verdelen onder de forum leden met de minste analoge bakken.

Back