Nog meer...... plaatjes

de SOS: het nieuwe favoriete blad van alle criminelen, weg met de VI ;)

Olaf

Ik nie snap nie? Is alle apparatuur gejat van de vieze kwijlebal van een BT? Serves him right! Een beetje een Five plaatje maken en dan ook net doen alsof het goed enzo is...man...thats sad.

Orgineel geplaatst door Nolet
Ik nie snap nie? Is alle apparatuur gejat van de vieze kwijlebal van een BT? Serves him right! Een beetje een Five plaatje maken en dan ook net doen alsof het goed enzo is...man...thats sad.

Yep, al z'n spullen, inclusief alle materiaal van z'n nieuwe album waarmee hij bezig was, zijn gejat. Zou jij dat fijn vinden?

Orgineel geplaatst door Nolet

Dat soort nummers zijn wel altijd heel goed geproduceerd, alleen is het gewoon geen muziek voor mensen die een volwassen muzieksmaak hebben, that's all.

Whoha! In de vorige SOS zag ik dat die gast heel wat spulletjes had staan! Dikke vette procontrol mengtafels en lekker veel dure outboard. De dief had het niet beter kunnen uitzoeken.
Waar kan ik hier meer over lezen?

Orgineel geplaatst door Boemtsjak

Yep, al z'n spullen, inclusief alle materiaal van z'n nieuwe album waarmee hij bezig was, zijn gejat. Zou jij dat fijn vinden?

Ik ken ook iemand waar ingebroken is en waar toen alleen een laptop gestolen is. Terwijl er drie (!) 303s, een 909 en een hoop andere shit stond. Mzzl

bij mij heeft een zwerfer een keer mijn winterjas uit mijn kamer gejat terwijl ik aan het douchen was, maar heeft al mijn andere stuff laten staan (PC, stereo, veel te veel cd's, synths/samplers etc)....was ik even blij..maar ook wel pissed off op die klootzak

Olaf

Z'n apperatuur zal voor hem niet al te moeilijk te vervangen zijn, wat écht gewoon ezels stom is is dat ie inderdaad geen backups van z'n materiaal op andere locaties had liggen... zover ik begrepen had lag al een hoop klaar als film muziek ofzo.:stupid

sjongejonge.... dat is echt niet normaal! Wel ouwe troep allemaal....hmm....afgunst? Nee ik denk het niet, dit gaat me net even iets te ver.

Wie is die Michael Leicher (kitch milionair) eigenlijk? Wat een rare kerel is dat zeg.. Hij staat wel met allemaal duitse "beroemdheden" op de foto, maar hij ziet er uit als een gefreakte stalker. Ik heb hard gelachen om deze foto met ELVIS DOUBLE......

het is echt mijn held van dit moment, niet om zijn spullen maar om zijn hele levensstijl en houding, alles en iedereen en nog het meest zichzelf in de zeik nemen ... heerlijk die man !
Ik zou hem echt graag een keer willen ontmoeten en ik zou dan niet eens met 'm over zijn synth collectie beginnen, interreseert me niet, hemzelf wel..
Het lijkt me echt zo'n geweldig figuur.. ik zie wel wat trekjes van mezelf erin (ok.. zoveel geld heb ik niet..)

Het is een Liberace fan, need I say more?

Liberace rules the Kitsch scene......

(oooh en dan die explosies op iedere page en flapperend geld volgens mij heeft ie grof geld betaald voor zo'n foute page, dit kan geen opzet zijn)

het mooiste voorbeeld van een mooie studio is die van Speedy J.

Er is ooit zo'n aflevering geweest van loladamusica waarbij een aantal muzikanten dezelfde samples kregen en de camera volgde hen wat ze er mee deden...speedy J, Freq Nasty, Orlando Voorn en nog een....

En toen gingen de deuren van de studio van Speedy open, volgens mij in een van de paalwoningen in Rotterdam....hij heeft die hele studio zelf ontworpen, zo dat alles met elkaar te compineren is, audio en midi....

Zag je hem 's nachts met zijn powerbook vol samples naar Pernis rijden om daar inspiratie op te doen en zijn samples in z'n auto te bewerken...

als ik me niet vergis heeft 1 van de 2 broers Funcken (Funckarma) die studio voor Speedy J gebouwd.....schijnt inderdaad behoorlijk modulair te zijn..

Olaf

Back