Misschien is dit iets zeer triviaals voor de meeste van jullie maar ik vind de oplossing niet. Ik heb een track opgenomen van een bepaald VST-instrument. Nu deze track (MIDI) terwijl ik hem laat loopen wil ik hier en daar de filter toedraaien of een oscilator veranderen, dus terwijl hij afspeelt dat ik weet waar en wanneer te draaien. Nu dat draaien aan een knop van mijn soft-synth is geen probleem (met de pc-muis), maar ik vind niet hoe cubase dit moet recorden. Dus real time tweaking en recording. Ik heb geen fancy midi-keyboard, enkel klavier eigenlijk met pitch en modulation. Nu de pitch en modulation kan ik perfect opnemen on the fly. Dus hoe kan ik muisgewijs mijn softsynth on track manipuleren en dit recorden. Ik heb al vanalles geprobeerd in de MIDI-preferences, maar zonder succes. Een nieuw midi-klavier kopen is geen optie
. Alvast bedankt voor de reply.
~R
. Alvast bedankt voor de reply.~R
(voor ik liters slijk over mij krijg van hardwerkende cubase fans ^_^, ik ben vooral hardware fan, maar heb sinds kort leuke plug-ins vandaar) Goed tot de volgenden