Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oh als ik geen coole hardware meeneem dan mag ik niet komen zeker ;-P
Moet er nog even over nadenken... Ligt er natuurlijk ook aan of ik nog een setje mag/moet doen![]()
.En mij lijkt het goed om hier een aparte thread voor op te starten in een wat definitievere vorm.
)Yup, mee eens, maar dan is het handig het eerst organisatorisch iets duidelijker te hebben, denk ik. Dus hoe laat het ongeveer begint en wat er precies te doen zal zijn. Of weten we dat nu al wel? Volgens mij zoiets: 's middags tafels in de zaal waarop ieder z'n gear kan uitgestallen. Van één tot zeven bijvoorbeeld? Dan in de avond jammen; acht tot tien of zo? En vanaf elf uur live- en dj-optredens (uur pauze is voor ombouwen, opruimen, watdanook).
Klinkt dat redelijk? (vooral een vraag aan minoelec en vcovca natuurlijk)

Vragen die bij mij nu rijsen zijn...hoe aan zoveel tafels te komen......hoe is de stroom distributie geregeld......en hoe zit het met versterking..of iedereen gewoon ze koptelefoon mee.....zal een silent disco worden dan.....
En is het geen idee dat er misschien iets van een modulaire workshop of demonstratie van 1 van onze modulaire goden komt? Ik denk dat veel mensen hier wel in geinterresseerd zijn...ik althans wel....en dan gewoon een half uur of een uur over het zaal geluid......ofzo...het is maar een![]()
). Modulaire demo lijkt mij op zich wel cool, als gewoon één iemand even centraal een workshop geeft (half uur lijkt me dan wel genoeg). Moet er alleen wel iemand bereid zijn dat te doen die ook een beetje credible is in die rol...
Voorbeeldje...
.
Eten en drinken zelf mee nemen, er is 'n koelkast aanwezig.
De zaal huren kost €50. Dus als er 50 mensen komen, is de entree €1!!!

)|
Bericht door een moderator:
|
|
|