brainstormen over een nieuwe SF meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Goeie jah!

Heb maandag 20 april afspraak met de boeker van Doornroosje of we op de dansavond van 11 juli de kleine zaal van Doornroosje mogen hosten.
Dus misschien ook met 'n paar liveacts van SF mensen.
En 'n DJ set of twee.

oh als ik geen coole hardware meeneem dan mag ik niet komen zeker ;-P

Moet er nog even over nadenken... Ligt er natuurlijk ook aan of ik nog een setje mag/moet doen ;)

oh als ik geen coole hardware meeneem dan mag ik niet komen zeker ;-P
Moet er nog even over nadenken... Ligt er natuurlijk ook aan of ik nog een setje mag/moet doen ;)

Geef maar 'n demo voor Darko.

11 juli klinkt prima.
Voor nog meer inspiratie zie ook :
http://foto.reinierswebdesign.nl/index.php?album=meeting2004
en:
http://foto.reinierswebdesign.nl/index.php?album=meeting2006
en ook:
http://foto.reinierswebdesign.nl/index.php?album=meeting2007
Ben op alle 3 die meetings aanwezig geweest en voldoende fotomateriaal gemaakt :).

Hoop dat het dit jaar doorgaat en niet zoiets gaat worden als het afgelopen jaar waarbij het op het laatste moment twijfelachtig werd.

En mij lijkt het goed om hier een aparte thread voor op te starten in een wat definitievere vorm.

En mij lijkt het goed om hier een aparte thread voor op te starten in een wat definitievere vorm.

Yup, mee eens, maar dan is het handig het eerst organisatorisch iets duidelijker te hebben, denk ik. Dus hoe laat het ongeveer begint en wat er precies te doen zal zijn. Of weten we dat nu al wel? Volgens mij zoiets: 's middags tafels in de zaal waarop ieder z'n gear kan uitgestallen. Van één tot zeven bijvoorbeeld? Dan in de avond jammen; acht tot tien of zo? En vanaf elf uur live- en dj-optredens (uur pauze is voor ombouwen, opruimen, watdanook).

Klinkt dat redelijk? (vooral een vraag aan minoelec en vcovca natuurlijk :) )

Yup, mee eens, maar dan is het handig het eerst organisatorisch iets duidelijker te hebben, denk ik. Dus hoe laat het ongeveer begint en wat er precies te doen zal zijn. Of weten we dat nu al wel? Volgens mij zoiets: 's middags tafels in de zaal waarop ieder z'n gear kan uitgestallen. Van één tot zeven bijvoorbeeld? Dan in de avond jammen; acht tot tien of zo? En vanaf elf uur live- en dj-optredens (uur pauze is voor ombouwen, opruimen, watdanook).

Klinkt dat redelijk? (vooral een vraag aan minoelec en vcovca natuurlijk :) )

Zeker mee eens ;)

Owja let bij de foto's vooral niet op mattsecond. Die staat er altijd zo graag op :D

Neem even contact op met een van de moderators als alles organisatorisch vast staat. Dan kunnen we een sticky thread aanmaken voor de aankondiging, plus een berichtje op de voorpagina e.d.

Vragen die bij mij nu rijsen zijn...hoe aan zoveel tafels te komen......hoe is de stroom distributie geregeld......en hoe zit het met versterking..of iedereen gewoon ze koptelefoon mee.....zal een silent disco worden dan.....

En is het geen idee dat er misschien iets van een modulaire workshop of demonstratie van 1 van onze modulaire goden komt? Ik denk dat veel mensen hier wel in geinterresseerd zijn...ik althans wel....en dan gewoon een half uur of een uur over het zaal geluid......ofzo...het is maar een :eureka:

Vragen die bij mij nu rijsen zijn...hoe aan zoveel tafels te komen......hoe is de stroom distributie geregeld......en hoe zit het met versterking..of iedereen gewoon ze koptelefoon mee.....zal een silent disco worden dan.....

En is het geen idee dat er misschien iets van een modulaire workshop of demonstratie van 1 van onze modulaire goden komt? Ik denk dat veel mensen hier wel in geinterresseerd zijn...ik althans wel....en dan gewoon een half uur of een uur over het zaal geluid......ofzo...het is maar een :eureka:

-Koptelefoon werkt prima
-Modulaire demo's worden 1 grote puinhoop -> Meeting Den haag werd je doof van de modulars (tenzij je koptelefoonversterker meeneemt voor meerdere koptelefoons)
-Stroom distributie dmv zelf meegebrachte verdeeldozen?

Koptelefoons lijkt me ook beter: anders valt er niets te proberen vanwege de herrie, en met stilte zal het ook wel meevallen (behalve als er alleen maar ongezellige sociopathen komen die niet met elkaar willen praten 8o) ). Modulaire demo lijkt mij op zich wel cool, als gewoon één iemand even centraal een workshop geeft (half uur lijkt me dan wel genoeg). Moet er alleen wel iemand bereid zijn dat te doen die ook een beetje credible is in die rol...

Tafels (of iets dergelijks) is wel een goed punt! Maar misschien dat Doornroosje zelf spul heeft op dat vlak?

Sorry als ik me er teveel tegenaan bemoei, maar ik probeer zo een beetje te helpen alles in beweging te houden. :)

Hi ha ho...
Effe voor de duidelijkheid, ik en vcovca is/zijn dezelfde ik. Wachtwoorden en mail adressen en laptop had identiteits crisis. Zal wel aan mij liggen.
Tafels: Er zijn podiumdelen in Doornroosje. 1x2 meter in hoogte verstelbaar.
Stroom: Blokjes zat, stroom..... meer dan het hele forum aan synths heeft!
Koptelefoons lijkt me fijn.. maar er is ook 'n volledig werkende PA aanwezig.

Heb er nog niet echt tijd voor gehad... maar bericht komt er snel aan!

Voorbeeldje...

De SF meeting 2009 staat vast!

Datum: 11 Juli
Tijd: Vanaf 12 tot...
Plaats: Nijmegen

Aanmelden via rrvanreen@telfort.nl

Vermeld bij je aanmelding ook even wat je van plan bent mee te nemen en hoeveel je waarvan drinkt.

ZONDER AANMELDING KOM JE ER NIET IN!!!

Er is 'n rookruimte.
Er is voldoende parkeer gelegenheid.
Drank word geregeld.
Stroom is er, stroom blokjes zijn er, 110 volt ook als het moet ;-)
Er is 'n PA aanwezig...

Ik heb maandag 20 April 'n afspraak met de Darko over het eventueel hosten van de zaal 's avonds bij de Planet Rose.
Info daarover volgt nog.

Entree is 5.

Als je grafitti houd, neem je camera mee!!!
En je spuitbussen...

Laatst gewijzigd:
Voorbeeldje...
.
Eten en drinken zelf mee nemen, er is 'n koelkast aanwezig.

De zaal huren kost €50. Dus als er 50 mensen komen, is de entree €1!!!

Is het niet mogelijk om drank te halen en de entree wat hoger te maken? Is andere meetings ook altijd zo geweest en werkte prima.

entree was dan zon 5 euro en zon 50 leden waren er bijna altijd wel...

Het is maar een idee maar lijkt mij wel handiger dan dat iedereen zelf drank mee moet gaan slepen(rommel / mensen die met ov moeten komen)

Hmmm... das ook weer zo.

Zal eens kijken met de drank.
Er zitten zat pizza plekken in de buurt... dus eten moe goe komen.

En vooral bier krijg ik zelf wel op als er over blijft ;-P
€5 word het dan. Brood wel zelf regelen!

En dan is er altijd ook nog die friettent aan de Annastraat. :P

Maar klinkt goed zo! 5 euro en dan voor drank zorgen lijkt me ook handiger.

:okdan:

(vcovca/minoelec: ja, ik dacht al dat 'jullie' studiopics zo ontzettend op elkaar leken... 8o) )

Ze gaan ons samen voegen!!! lol

O.k. dan word het dat!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back