brainstormen over een nieuwe SF meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Leuk weer eens een meet. Als ik in den landen ben en bij leven en welzijn kom ik zeker.

Leuk weer eens een meet. Als ik in den landen ben en bij leven en welzijn kom ik zeker.

Anders mag je ook opgebaard komen met open kist hoor. Zetten we je in een hoekje als synthstand....whahhahha:dubbel:

Anders mag je ook opgebaard komen met open kist hoor. Zetten we je in een hoekje als synthstand....whahhahha:dubbel:

Lampje erop...

Ga morgen een en ander vast zetten m.b.t. SF meeting. De nacht komt dan later wel.
Er is 'n beamer aanwezig... als mensen hun eigen gemaakt VST's willen showen... ;-P

Attachments

• Doornroosje_nijmegen.jpeg
    Doornroosje_nijmegen.jpeg
    154,2 KB · Bekeken: 80
Of ik kom in een urn, die kan dan meteen als asbak dienen.

Das 'n goeie. Ik huur 'n zaal zonder personeel. Dus roken zou moeten kunnen. Ga ik ook vragen!

Nou van mij mag er best een rookverbod eigenlijk met al die apparatuur ... is er niet de mogelijkheid voor een rookruimte? Of is er een terras of iets dergelijks?

Ik rook zelf trouwens niet :D

...da is iets jah. Apparaten en roken. Er is 'n rook ruimte en teras kunnen we maken.

Ik rook ook niet (meer)

Ik ben ook gestopt......maar ja als je apparatuur meeneemt stel je sowieso bloot aan allerlei ongein.....rookmachines bv.

Aan wat voor opzet wordt er gedacht voor overdag?

Ik ben ook gestopt......maar ja als je apparatuur meeneemt stel je sowieso bloot aan allerlei ongein.....rookmachines bv.

Aan wat voor opzet wordt er gedacht voor overdag?

Rookmachines zijn voor publiek, niet voor synths!

Gezellig samenkomen met 'n neem mee wat je wil idee???
Zo iets.

Zullen we anders niet een soort van inventarisatie maken van wie wat meebrengt? Dit om te voorkomen dat er 10x een 909 staan en 1x een DX7.....:D

Heb net 'n DX7 gekregen! Neem ik die wel mee.

Da is wel 'n idee ja. Gewoon hier posten denk ik.

Zal proberen m'n Moog Sattelite mee te nemen en de Arp Avatar...

Ja het ligt er een beetje aan of ik een live setje ga/mag doen... zo ja dan heb ik behoorlijk wat bij me namelijk......
Sowieso neem ik dan wel de Pro One mee en me 9090 met ingebouwde MB SEQ V3.....+ Will Systems MAB303 omdat ie zo schaars is....

Ik heb op dit moment geen groefdoos of ander hardware sequencer spul, en ik ga ook mijn rack niet openschroeven. Dus ik zal waarschijnlijk m'n Prophet 08 en/of Mopho meenemen. Of misschien een Motif XS als ik die tegen die tijd heb weten te bemachtigen :eureka:

Heb net 'n DX7 gekregen! Neem ik die wel mee.

Da is wel 'n idee ja. Gewoon hier posten denk ik.

Zal proberen m'n Moog Sattelite mee te nemen en de Arp Avatar...

Even een aparte thread maken is handig, denk ik. Aankondiging op de voorpagina, met alle praktische info, inschrijvinglijst (om een beetje een idee te krijgen van aantallen), en lijst van te verwachten gear. Vijf mini's is ook weer niet per se nodig, maar minstens één is altijd leuk natuurlijk. ;) (en een Prophet '08 zeker ook! :P )

Maar misschien eerst even die datum 100% zeker krijgen bij Doornroosje? Dan kunnen we daarna iets regelen met de mods. :)

Neem ik de JX3P mee.... Heb volgens mij nog ergens 'n demotje van DenDer..

Zal eens kijken of ik vandaag de juiste persoon achter z'n buro tref in roosje.
Dan zet ik de 11e vast.

Commodore SX64 present met in ieder geval de Prophet64 cartridge en ik HOOP vóór die tijd ook de MSSIAH-cartridge in huis te hebben. En als we daar genoeg van hebben gaan we gewoon een potje Impossible Mission of Summer Games spelen... Eh Robbie moek me eige krat Hertog Jan bier meenemen?
ready.jpg

Als je um alleen op zuipt wel ;-P Maar da zal wel lukken. Anders help ik wel!

Het idee is dat wij drank inslaan... maar misschien is zelf mee nemen ook wel iets.
Naam erop plakken en klaar.

Ey lieve mensen,

11 Juli staat VAST!
Zal vanavond effe leuk verhaaltje maken over hoe en wat en bedenken enzo...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back