brainstormen over een nieuwe SF meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Boeker hier wil wel demo's horen. Moet wel beetje kwaliteit zijn...

Toch niet voor het jammen? Als het gewoon tot tien uur een gesloten bijeenkomst is (alleen voor wie betaalt), dan maakt dat toch niet uit? Voor daarna is het logisch natuurlijk.

Tegelijk met dat 'grote electrofeest' van Scarum zou misschien wel onhandig zijn?

Oeoeh een super geheim allergrootste electrofeest van Europa wow :z

Als ik rond die tijd in NL ben wil ik best ff langskomen met mn MPC500, of mag een MPC niet? :W

Tot 10 uur zouden kunnen doen wat we zelf willen. Mits we alle vieze doekjes zelf opruimen...

Nijmegen is prima te doen :) ongeveer 5 kwartier rijden voor me.
Ik moet wel ff kijken want het weekend van 6/7 juni is mn vriendin jarig.

Een liveset zou ik ook wel willen doen :) Ik heb eerder in de kleine zaal gestaan ;) in 2007 (31 maart volgens mij... ff checken)

-C-

Doornroosje daar zat ik in 84 tot 89 erg vaak ook i/d kelder punkherrie maken. Is wel jeugd sentiment voor me. DB's is ook een leuke ruimte.

ik vind Utrecht DB's wel een ok locatie als het nog centraler moet.. anyhow nijmegen vind ik ook prima.. en een SF meeting / optredens zie ik ook wel zitten..

Maar Nijmegen is al zo goed als rond, terwijl voor Utrecht nog niets concreets geregeld is. Dan maar een uurtje reizen dus. ;)

Jammer dat Scarum niet concreter zal zijn, maar zo'n electrofeest zal niet 's middags beginnen zeker? Poging tot samenvatting daarom: SF-meeting op 6 juni in Doornroosje in Nijmegen, 's middags gearspotten, 's avonds jammen, 's nachts party. Correct zo?

Jammer dat Scarum niet concreter zal zijn, maar zo'n electrofeest zal niet 's middags beginnen zeker? Poging tot samenvatting daarom: SF-meeting op 6 juni in Doornroosje in Nijmegen, 's middags gearspotten, 's avonds jammen, 's nachts party. Correct zo?
Het is twee dagen, die vrijdag en zaterdag... Maar goed, verder geen big deal natuurlijk... :)

Ah okee. Nou ja, wat mij betreft kan 13 juni ook hoor - maar om mij persoonlijk gaat het niet natuurlijk... :) Minoelec?

Misschien kan 13e ook... zal eens effe kijken. Da Electro dingetje jah... goed dat hij het zegt. Ikke ben daar misschien ook te vinden. Slimme ik.

Vandaag niemand gezien..... morgen effe vragen voor de nacht. Ik kom woensdag met 'n concreet iets!

O.k. dan! Heb onze boeker gesproken... 11 juli is de kleine zaal nog vrij voor eventuele live gigs in de avond.
Als mensen het hier mee eens zijn zou dat ook 'n mooie zijn voor de SF meeting.
Dus dan 11 juli overdag SF meeting en 's avonds live optredens van SF leden en 'n DJ of twee.
Van de ene kant is da best ver weg... maar dan heeft wel iedereen de tijd om te komen en vrij te plannen enzo!

Ver weg lijkt me niet zo'n probleem; als het maar vastligt en goed geregeld is. Dus wat mij betreft: doen! :okdan:

Wat voor muziek is er te horen?(ik haat alles wat met house en R&B te maken heeft). Helaas(voor mij) is mijn muziekale smaak nogal beperkt. :(
Ik zou het wel leuk vinden om de mede syntherklaasen eens in het echt te zien, maar omdat ik een muziek obsessie heb en een nogal bekrompen smaak(ik zeg het zelf maar alvast) heb hangt veel af van wat er gedraaid wordt. Aangezien ik de trein moet nemen.

Ben wel van plan niet echt house neer te zetten. Da horen we al genoeg. Net als techno. Liever electro met vleugje acid. En synth muziek! Dus als Jean Michel Jarre wil komen jammen... graag!

Ik kon steeds niet bij vorige meetings, maar zoals het toen was (en nu ook weer?): 's middags gewoon gearspotten. Mensen nemen spul mee (interessant, cool - waarom je maar denkt dat dat apperaat erbij moet zijn), die staan op tafels en kun je proberen. Wel eigen koptelefoons mee (anders wordt het een teringherrie) en netjes ermee omgaan, uiteraard. 's Avonds dan jam, en uiteindelijk dj- en livesets.

Correct zo, Minoelec? Zo ja, dan kan Onrust dus netjes op tijd weg, mocht de muziek echt onuitstaanbaar zijn voor hem. :D

11 Juli is wat mij betreft okee.....dus minoelec die doen dan?

Misschien daar dan maar een andere "aankondig thread" voor maken op de frontpage in overleg met de mods?

Klinkt me als muziek in de oren... HAHAHAHAAAAHAHAHAHAAAH!!!

Ik heb maandag 20 april 'n afspraak met Darko (boeker Doornroosje) over de avond/nacht invulling.

Verder ga ik snel de SF meeting vast zetten!

Is het niet mogelijk dat 'n moderator deze draad naar de voorpagina schopt? Of naar recente discussies??

11 Juli is wat mij betreft okee.....dus minoelec die doen dan?

Misschien daar dan maar een andere "aankondig thread" voor maken op de frontpage in overleg met de mods?

Dat dus jah..

Maak anders een leuk verhaaltje in overleg met Matt of Johnny zodat dat op de voorpagina kan en daar een tijdje vast komt te staan.....

Hebben er zin in!!!

Klinkt goed, ik hoop dat ik niet hoef te werken. En het is ook 16 jaar geleden dat ik voor't laatst in doornroosje ben geweest. jeugd herrineringen ik ben benieuwd of mijn houtsnedes nog zichtbaar zijn(kraak de orde,ACAB,punk as fuk,hardinjekoor).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back