brainstormen over een nieuwe SF meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik denk dat het meer zin heeft om een concrete lokatie te vinden dan om te speculeren over wellke lokatie voor wie het meest bereikbaar is. geschikte lokaties met de juiste bijbehorende voorwaarden zijn schaars.

Bump !

iemand verder nog ideen?

Knal iemand nog een idee? draad is stoffig tijd om te poetsen !

misschien een leuk plan om een wedstrijdje te organiseren op zo'n meeting?

voorbeeldje: maak op DIE dag een track met regels die op die dag gesteld worden
(genre, bepaalde sample die gebruikt moet worden, etc)

was ook altijd leuk op de meetings van de demoscene ;)

tis maar een ideetje :)

Hmm.. of een "Kutnummer-live optreden contest" erbij :)

hehe dat zou een idee kunnen zijn,

heeft iemand een locatie in gedachten?

suggestie ivm locaties: maak toch een pole waarop je zeg maar 5 plaatsen heb, en SF leden mogen dan stemmen op het plekje die hun van de 5 het meeste aanspreekt?
of is dat toch net iets te democratisch?...

ohja? en dat schopje van Jedee telt zeker niet mee?
als je het maar misbruik van de forum vindt, dan ban me maar, want ik geef er geen ene flikker om.
lekker puh :)

Wil mijn shop wel ter beschikking stellen,amsterdam westpoort gratis parkeren vlakbij sloterdijkstation plus in ingerichte ruimte met diverse proef/test opstellingen ;-))

waarom altijd zo ver, woon al in midden limburg... Marsman is ook van limburg en er zijn er nog wel een paar, mischien een synthmeeting in Limburg?(kunnen de Belgische Limburgers ook meegenieten).

als er een is en ik kan er komen wordt het mijn eerste en het lijkt me erg leuk om mee te maken:P

waarom altijd zo ver, woon al in midden limburg... Marsman is ook van limburg en er zijn er nog wel een paar, mischien een synthmeeting in Limburg?(kunnen de Belgische Limburgers ook meegenieten).

Beste manier om er voor te zorgen dat er een meeting bij je in de buurt is door er zelf een te organiseren. :okdan:

Ey......

Is nijmegen geen optie? En dan bedoel ik Doornroosje..
Is 'n pop podium, ik werk er, dus misschien ken ik 'n dealtje sluiten.

Kan veel kosten schelen.

En het voor iedereen nooit meer dan 3 uur rijden ;-P
Belgen zijn er ook zo via Limburgs nieuwe tunnelwonder de A73..
Je ken er makkelijk met de trein komen..

Er kunnen max 450 mensen in de grote zaal.

Spullen zijn er meer dan genoeg. Crest mixer heeft 46 kanalen. Genoeg gates en compressors enz. om 'n band van 20+ uit te versterken..

Eigenlijk zijn alle faciliteiten er aanwezig om 'n goeie bak herrie te maken. Drank is er ook...
Als ik zo teruglees is dit het mest concrete idee tot nu toe.

En er is ook 'n kleine zaal. En nog 'n zaal in het centrum. Merleyn namelijk. Heeft ook alles in huis. Heb ik ook de sleutel van.

http://www.doornoosje.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back