brainstormen over een nieuwe SF meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
50 euro lijkt me wel te doen; bij andere SF-meetings is er ook altijd een 'kleine bijdrage' gevraagd. Dus: prijs vaststellen, presentielijst opstellen, zodat bekend is wie er komen en dus wat het budget is voor drank en eten, en aan de hand daarvan inkopen doen. Lijkt me handiger dan iedereen zelf spul laten meenemen; dan zit je opeens met tien flessen wodka, een paar 12-pakken sap, maar geen bier...

(als ik de desbetreffende dag kan, dan wil ik ook best in Nijmegen komen helpen met inkopen; moet het alleen niet in het weekend van 20 juni zijn ;) )

zooooow !! dit heeft goed uitgepakt zie ik :)

Ja... Als Minoelec het nog ziet zitten, dan wordt het tijd om een datum te prikken, lijkt mij - of moeten er nog brandende kwestie opgelost worden?

Laatst gewijzigd:
Doe mij maar 'n datum!

Dan regel ik de rest wel.

Live optredens niet inbegrepen.

Doe mij maar 'n datum!

Okee. Eerder zei je:

Ik zal morgen eens gaan lullen met mensen over dit idee. In wat voor tijdsbestek denken we dan aan? Over maandje of twee? Kunnen we het goed aankondigen en het een en ander regelen...

En aan hoeveel beoekers denken we dan??

Ik denk dat een zaterdagmiddag het meest praktische is. Vaak is er zaterdag 'n Planet Rose. Nederlands oudste clubnacht (al zo'n 14 jaar)

Aangezien ik zelf de techniek doe zijn de kosten behoorlijk laag voor Doornroosje. Bij Merleyn zitten we met een groot probleem: Buurman is restaurant dus geen herrie tot 21:00 uur.

Vooral als we 'n paar dansbare acts hebben voor weinig kunnen we misschien de kleine zaal bezetten tijdens de Planet Rose.

Ik zit te denken aan eind mei begin juni...

Probleem is alleen dat ik op de website zie, dat Planet Rose op 23 mei is, maar dan de grote en kleine zaal al vol zitten. Is er nog een versie in juni?

Live optredens niet inbegrepen.

Wat betekent dat wie dat wil doen contact meot opnemen met jullie programmer?

Het mooiste zou zijn om zelf alles aan te dragen. Dus niet alleen livesets... maar ook 'n DJ of twee. Maar wel alles van SF. Ik kan zelf draaien, aar andere mogen ook. Ik hoef niet persee...

En 23 mei is er een. Maar tussenin zitten er ook nog. Maar die zijn nog niet bevestigd.

Maar volgens de website is die van 23 mei al helemaal volgepland. Wanneer is het daarna waarschijnlijk te doen? En zijn er alternatieve data?

Zullen we zaterdag 7 juni eens proberen?

Misschien die doen dan. Of er 's avonds nou 'n dance dingetje is of nie...

Kan een van ons mods dit nie effe ver omhoog schoppen zodat het op de voorpagina komt?
Als in bij Recente Discussies??

Zaterdag 6 juni klinkt mij ook goed.

Maar ik denk niet dat je een forumpoll of zo moet gaan houden over wie wanneer kan. Met zoveel (actieve) leden zijn er altijd wel mensen die de ene datum niet kunnen, en anderen de andere. Behalve als er echt een dwingende reden tegen een datum is gewoon iets prikken, zou ik zeggen. 6 juni lijkt me in ieder geval ver genoeg weg om alles te kunnen regelen.

Maar de grote vraag is of er 's avonds mensen live willen. Ik moet vanavond werken in Doornroosje. Ken dan in het planbord zien wat er in staat... of er 'n dans avond gepland staat.

Maar das natuurlijkt niet prioriteit..

Misschien wel goed om maandag voor 6 juni overdag de kleine zaal van Doornoosje vast te zetten.

Ja, 's avonds wat sets (live en dj) zou leuk zijn natuurlijk. Daar valt met forummers echt wel een vette line-up neer te zetten!

Maar dan moet LIVE ook echt LIVE zijn!!! Dus niet van die crap (sorrie Ableton mensen) uit je laptop! Laptop mag erbij zijn, maar er moet ZEKER hardware bij aanwezig zijn!

Nou weet ik dat DenDer wel wil, en MattSecond ook wel.

Scarum setje is ook wel leuk..

...'n Planet Rose is van 2300 tot 0600. 7 uur lang dus. 2 DJ's en 3 livesets lijkt me o.k.

DJ opent, dan alle live spul en DJ sluit.

Laatst gewijzigd:
Okee! Als het 's middags al begint, dan zou er dus eventueel in de vooravond een tijdje gejamd kunnen worden - correct? Zou wel cool zijn, in ieder geval.

Boeker hier wil wel demo's horen. Moet wel beetje kwaliteit zijn...

Ik wil best een dj-set demootje insturen. Wat voor stijlen zijn geapprecieerd?

Er is die datum nog een ander groot electronisch festival ergens anders in den Lande... Gezien de aard van het festival kan ik er niet al te veel over kwijt, maar het is het grootste electro festival van NL (waarschijnlijk europa).

Zou het jammer vinden als het op die dag zou zijn... maar als het niet anders kan... ik wil wel een live set komen doen. Heb je nog een demo nodig minoelec, of weet je het wel te vinden? :D

Wat voor stijlen zijn geapprecieerd?

Ik denk dat het op acid en electro aan zal komen. Liever geen techno of house... da hoor ik al genoeg hier!

Zal maandag eens vragen of er dan 'n Planet Rose is waar de kleine zaal niet vergeven is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back