voice vst vraag

manone

Nieuwkomer
Ben op zoek naar VST's die je op voice kunt zetten.

Oa het effect zodat het lijkt alsof je meerdere opnames over elkaar hebt gezet (lijkt alsof meerdere personen zingen), terwijl het maar 1 opname is.

:halleluja

je bedoelt een harmonizer? 't Is een beetje vaag zoals je het nu omschrijft.

deze plugin set is daar perfect geschikt voor. Wel prijzig, maar het is het geld wel waard vind ik.

in jouw geval is de duo plugin wat je zoekt overigens.

AVOX- the Antares Vocal Toolkit

Origineel geplaatst door quifster
deze plugin set is daar perfect geschikt voor. Wel prijzig, maar het is het geld wel waard vind ik.

in jouw geval is de duo plugin wat je zoekt overigens.

AVOX- the Antares Vocal Toolkit

:o:

Dat meen je niet!! Dat vind ik werkelijk met afstand de meest verschrikkelijke pluginbindle die ik ooit gehoord heb (niet alleen qua prijs/kwiliteit verhouding) Dat ding is in mijn ogen nagenoeg onbruikbaar...

Antares maakt overigens ook deze die is er ook nog meer voor geschikt.

En deze kan je ook proberen.

Voor simpele "verdubbelaars" kan je ook nog dit of dit proberen.

Origineel geplaatst door mavn
:o:

Dat meen je niet!! Dat vind ik werkelijk met afstand de meest verschrikkelijke pluginbindle die ik ooit gehoord heb (niet alleen qua prijs/kwiliteit verhouding) Dat ding is in mijn ogen nagenoeg onbruikbaar...

Antares maakt overigens ook deze die is er ook nog meer voor geschikt.

En deze kan je ook proberen.

Voor simpele "verdubbelaars" kan je ook nog dit of dit proberen.

Ik vind die AVOX van Antares zo gek nog niet klinken moet ik zeggen. Misschien meer als effect dan als serieuze dubbelaar!

Die harmony engine van Antares klinkt echt helemaal super! Mooi pakket!

Origineel geplaatst door Subgroover
Ik vind die AVOX van Antares zo gek nog niet klinken moet ik zeggen. Misschien meer als effect dan als serieuze dubbelaar!

Die harmony engine van Antares klinkt echt helemaal super! Mooi pakket!

Ik heb die Avox indertijd gedemo-ed en ik vond het he-le-maal niks. Als FX is hij misschien nog wel bruikbaar, maar voor wat hij claimt te doen vond ik ze verschikkelijk. Maar goed, smaken verschillen blijkbaar.

Ik heb die harmonizer van hun nog niet geprobeerd. Staat op mijn to-do lijst. k hoop dat hij beter is...

Geen idee welke nummers dat waren. Maar er zitten een aantal nummers tussen waar ze volgens mij ook zo'n soort effect gebruiken. Klonk in ieder geval altijd freaky. :D

Back